Hiv o'hoi Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 ....Og gjorde du noe for å avvenne, eller sluttet h*n av seg selv?
fox`y Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 ammet dag og natt til begge gutta var 15 mnd. når de ble 15 mnd sluttet vi på dagen, d gikk kjempe greit.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Nattammet til babyen var nesten 6 måneder og da nattavvente vi. Ja ja. Førstemann sluttet av seg selv om natta da han var 6 måneder.
brooklyn Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Nattammet til lillebror var 13 mnd. Han gjorde ingen tegn til å ville slutte av seg selv, så da måtte det to heftige uker med nattepuppenekt til, før han godtok dette. Sluttet forørvig å amme om morgen og kveld når han var 15 mnd, men da fordi jeg var blitt gravid igjen og ville ha en liten ammepause før neste baby.. Storebror nattavvente vi da han var 8 mnd, vi skulle reise bort i bryllup en helg og min mor kan masse, men å amme sønnen min, det kan hun ikke:)
Hiv o'hoi Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 hehe, nei, det hadde vært litt sært..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Tror faktisk tassen holder på å slutte av seg selv nå...har voknet halv syv/syv nå den siste mnd uten nattmat ☻ Han er snart 7mnd!
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Ammet annenhver time hele døgnet til hun var 8 mnd. da hadde hun en fem dagers puppe-nekt pga tenner, så da sluttet hun selv med pupp om natten, men var et slit de nettene, siden hun likevel våknet like ofte, men bare ikke ville ha pupp...men når de dagene var over og hun tok puppen igjen, så sov hun plutselig natten gjennom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå