Prinsesse Gidderikke! Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Må virkelig si vi er en aktiv gjeng her inne i Juliklubben. Ser at vi er oppe i 9 sider nå. Den klubber som ligger som nr 2 har 3 sider og er Januar. Kanskje det er fordi vi er flinkere til å bruke dette forumet i stedet for skravle og anonym. Vil benytte anledningen til å takke for mange gode råd og tips som jeg får her inne. Ha en riktig god helg alle julidamer og julibarn:)
rima Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Enig enig! Siden dagen kan være hektisk, passer jeg på å være innom juliklubben framfor både småtroll og skravle. Denne er liksom mer tilpasset og de fleste innlegg berører oss på en måte siden barna våre er omtrent like gamle.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Ja er godt å ha dere!!!!!!!!!!!!! Og her får man ikke spydige kommentarer eller beskjed om at du skriver feil, start med stor bokstav, du glemte komma. Hehe
Lykke2009 Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Ja helt enig, helt supre allesammen... flott at vi holder igang klubben!! Mange gode råd, erfaringer og vink, i tillegg til litt mammaskravling som er SÅ kjekt =) Ha en super helg alle julimammaer og beibier ;o)
Uro4 Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Enig... Før var jeg alltid inne på skravle...Nå glemmer jeg det ofte, fordi jeg har dere <3 GOD HELG !
juli3 Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 enig! jeg føler nesten at jeg kjenner dere, for jeg vet så mye om det daglige livet deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå