Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får gjester i kveld,og størstemann skal ligge til farmora si,snuppa skal ligge til mamma.Så er det lillemann da,han er 14 mnd,og blir ammet.Han har aldri ligget bort før (ikke ei natt uten meg heller)

Farmora sa han skulle få ligge over også,men jeg vil ikke. Huff! Han har ikke møtt henne så veldig mye.HUn passet på han i 20 min ,mens vi hogga juletre,og da gråt han non stop. Mannen mener vi bør prøve og la han liggeover.Broren skal jo også være der. Men da klarer ikke jeg og slappe av. Skal ikke drikke i kveld,men det hender at han våkner etter han har sovnet,og det er ikke gøy når man har besøk.

Mannen skal være i nabohuset til farmora (han jobber der) Så han er i nærheten da.

Men tenkte at kanskje kunne han være der litt,så kunne mannen tatt han med hjem i kveld.I 21 tiden,da er han nok super trøtt og sovner fort.

(om han får en sen dupp i dag) Legger seg egentlig i 19 tiden.

ER jeg helt gal? haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å være frekk men har du lest igjenna det du har skrevet selv???

her høres det bare ut som du ikke vil la han ligge borte mens de andre er villg til å prøve i værtfall.. han har broren sin der å det er farmora.

Hvordan skal han bli kjent me farmor viss han ikke får være sammen med henne?

Viss du skal ha gjester er de sikkert mer int i godt selskap en at du skal prøve å få en unge til å sove.. ikke vits å ha selskap viss man ikke er tilstede uansett..

Skrevet

Jepp, du er gal...

Neida, prøv!! Går det så går det og går det ikke så har dere prøvd...

Mannen din kan plukke han opp hvis alt går over stokk og sten. Storebror er der og ikke minst kan du reise å hente han hvis ting skjærer seg utover natta..

PRØV å slapp av og kos deg med selskapet!!

Skrevet

Ja,jeg har lest det :) Det ligger til historien at farmora kommer så og si aldri på besøk,og har ikke gjort noe for og bli kjent med gutten heller.Hun var annerledes før,så de største har ikke så aller værst forhold til henne.Vi bor ikke så langt unna hverandre,men hun er ikke på besøk hver mnd en gang.Vi prøver og komme innom,men ikke alltid det passer,greit nok. Første 7 mnd av lillemann sitt liv hylte han bare han så farmora. Kommer ikke til og kose meg om jeg vet at

han gråter bare.

Skrevet

Jeg er litt GAL ja :)

Men ting er ikke helt som jeg ønsker det heller til farmora.Ligger sikkert litt i meg det også. Hun er kjempe snill,men ungene får gjøre akkurat som dem vil.Vil de spise bare godteri og is,så får de det. Vil de spise nugatti med skje,ja da får de det.Hjelper ikke hva vi sier,så fort vi er ute av døre er det glemt. Hehe.. Hun kom på besøk en gang lillemann var ca 6 mnd,da hadde hun kjøpt en melkerull til han.Han kan ikke spise sånn sier mannen,men det forstod hun ikke. :)

Skrevet

Du kan være sikker på at ungen ikke kommer til å sove i det hele tatt i kveld! Det er typisk mine unger! Hver gang jeg får besøk nekter de å sove!! Utrolig irriterende.

Men hvis du ikke skal drikke kan du jo kanskje kjøre bort til farmora etter gjestene har reist å sove der? Evt mannen kan gjøre det når han er ferdig å jobbe i nabohuset?

Hvis du holder han våken 2 timer lenger enn han er vant til kan det jo også være at han blir overtrøtt og sliter med å sovne..

Skrevet

Joda,det går an. Kjenner bare at jeg ikke klarer og slappe helt av.Får se hvordan det blir utover dagen :) Hvordan han sover duppen sin osv.

Skrevet

Følg magefølelsen din du. La han være til farmora ei stund,og se hvordan det går? Og så kan mannen din ta han med hjem,

Kos deg i kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...