Cat&Gullungene Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg sover helt elendig og begynner å bli ganske gal av det. Det går litt opp og ned. I begynnelsen var det ganske ille, så gikk det littbedre, men nå er det dårlig igjen. Det er en blanding mellom at jeg drømmer mange ville drømmer, men det aller verste er når jeg er skikkelig urolig, og sover på en nesten "redd"/anspent måte. Jeg er støl, kvalm og svimmel når jeg står opp!!! (Det siste har ingenting med drømmene å gjøre, bare en tilstand jeg går inn i. Har heller ikke noe særlig med at jeg er redd eller noe i utgangspunktet...)...
Rosa Mirabella Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg sover iallefall ikke så godt som jeg gjorde før jeg ble gravid! Jeg drømmer veldig hver natt, slik at jeg husker det om morningene. Og så må jeg opp ofte to ganger hver natt for å tisse! Selv om jeg nesten ikke drikker på kvelden. Utrolig plagsomt.. Men men, jeg er glad for at jeg er gravid:)
Nikki 75 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg hadde det sånn som deg fram til uke 20-22. Det var ikke det at jeg merket graviditeten fysisk, men jeg hadde bare tankespinn sånn at jeg ikke fikk sove, og når jeg omsider sovnet så drømte jeg veldig livlige drømmer... Så måtte jeg kanskje opp og tisse, og så ble jeg liggende igjen en god stund mens tankene spant og spant. Hadde ikke nødvendigvis vonde tanker, bare mange på en gang... Det ga seg etterhvert, og jeg sov veldig godt i en periode. Våknet ikke og måtte på do engang. Nå er jeg i uke 36, og sover dårlig igjen, men nå er det av fysiske grunner: vonde hofter og stor mage som gjør at jeg ikke kan sove på magen slik jeg er vant til.
hufsetufsa Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 jeg sover utrolig dårlig om natten, men veldig godt om mårrran:) hvis ingen vekker meg kan jeg sove til langt på dag! spyr mye om natten!
mammaløve Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Huff, ja dette husker jeg også. Var nesten litt sånn jeg skjønte jeg var gravid. Sover vanligvis som et blylodd, men plutselig begynte jeg å våkne flere ganger om natten, noen ganger med en slags panikkfølelse. Ville drømmer, og mye kaving. Føles nesten som man er mer utslitt når man våkner enn når man legger seg. Har det sånn av og til enda i uke 16.
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 jeg sover også dårlig, men har trodd det er fordi jeg er syk? men er usikker nå.... pleier å sove gjennom hele natta, nå våkner jeg rundt klokka 3 hver natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå