Gå til innhold

Fy søren som det har snødd i natt !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå vååår *drømmedrømme*

Er så utrolig lei av denne vinteren!! Av med klær, på med klær, pakke nedi vogna, buksere vogna over brøytekanter og på ubrøyta veier.. Grrrrrrr!

Øynet et lite håp om vår her en dagen, da det var sol og +1. Men, nei da!!!! I natt har det kommet en hel haug med snø igjen. Og det verste et den kommer umåket. Så i dag er det bare å finne fram skuffa igjen og måke:(

Også blir jeg såååå lite motivert til å gå ut med guttungen i dette været.

Som magica sier: av og på med klær+ pakke ned i vogn. Og her er det likestilt med sur gutt, som hater påkledning.

Hvis vi alle roper høyt nok, så kanskje klarer vi å mane frem våren.

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!

Jeg vil ha varmere vær, men ikke vår. Da er permisjonen over for min del. Her i nord er det jo ikke vår før i mai, og da er det jobb igjen. Usj! Jeg ønsket meg en laaaaang vinter, dog la jeg inn bestilling om en fin en. Noen har ikke gjort som de fikk beskjed om, for dette er en iskald vinter! Skal ikke klage på for mye snø enda, men kulda biter her nord!

Åja vår *drømme* Var i syden i forrige uke og var såååå deilig å slippe å pakke ungen inn før en dro ut. Bare rett i vogna og trille avgårde.

Jeg liker jo egentlig vinter. I alle fall når det er sånn ordentlig vinter med tørr snø og stabilt kaldt som nå og med flott skiføre. Men med baby i hus får jeg ikke så mye nytte av den, bare ekstra arbeid når en skal ut. Har bare hatt ski på bena en gang i vinter :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...