Trolleliten Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg skal hente mannen på jobb kl 11 og da drar vi rett på helgetur. Er ikke i sånn super form, så har sagt klart i fra at jeg pakker for meg og jenta, men han på pakke selv denne gangen. Ja, da...det var jo greit... Han hadde god tid og i går minte jeg ham på det enda en gang før jeg la meg. Han stod opp og dro på jobb før vi våknet, og i kofferten ligger det 2 boksere, 3 par sokker, badeshorts og en t-skjorte.... Det er jo imponerende.... Verken pass, litt penere klær eller noe som kan ligne på toalettsaker har han fått med seg. Har sååå lyst til å ikke pakke med noe annet enn pass til han (eller kanskje skulle jeg ha glemt det og, så blir det bare tur på snuppa og meg? hehe) så må han streve med å kjøpe nytt... Men da går jo frustrasjonen hans utover meg. Hva gjør man med slike menn? argh-.... Synes det hadde vært ålreit, for en gangs skyld, at han fikk med seg noe han selv hadde valgt ut, og ikke det jeg synes han burde ha på seg.. Ja, ja det blir nok tur likevel, bare en litt travlere morgen
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Hihi, kan ikke annet enn å le... mannfolk!!! Tror jeg i all stillhet hadde puttet et par tinger du vet han har bruk for i bagen og latt det passere. Ikke la det ødelegge starten på ferien:O) goooooooooooooood tur!!!!!!
(Muskat) Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg hadde helt klart tatt med meg passet og ingenting annet. Så lærer han til neste gang.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 mm.. så må dere ut med xtra penger får nye klær til mannen når dere er dr.. nei pakk det han trenger å ta det me et smil. min er akkurat likens
simba>>>3gutter Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Hadde vi hatt rå til å kjøpe en del nytt hadde jeg bare tatt med passet. Hvis ikke hadde jeg pakket litt til, til han. Men i noe annet en det han hadde pakket i slik at han hadde fått litt noia!
ღMadame_mim ღ Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Hehe det der høres ut som samboeren min det!! han har gitt opp å gjøre forsøk på pakking å han da, han vet at jeg uansett ikke blir fornøyd med det han har pakket. hihi Jeg har en følelse av at dersom man ikke bor sammen med en mann som jobber på et kontor hvor man må kle seg pent eller en annen type jobb hvor dette er viktig, så må man bare regne med at de pakker med teite ting!! Samboeren min er mekaniker og den dagen han frivillig hadde pakket ned penbukse og skjorte i bagen så hadde jeg gått rett i gulvet tror jeg :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå