Gå til innhold

Positiv test i morges!! :-) Min oppskrift!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd siden oktober fikk jeg i morges positiv test. Vet det er en kort prøveperiode i forhold til mange andre, men det er nå en gang slik at når man først har bestemt seg for å bli gfravid skulle det helst skjedd i går! Tenkte jeg skulle dele med dere hva jeg gjorde denne måneden som kan ha bidratt til full klaff: bidronniggele (trippel dose) fra første TR dag til eggløsning. To dagers pause og så Wild Yam (3 dabletter 3 ganger daglig) i 7 dager. I tillegg har jeg kuttet ut kaffe hele måneden, og alkohol fra eggløsningstidspunktet. Mannen har spist sink-tabletter. Det kan være tilfeldig, men hadde likevel lyst å dele det i tilfelle det kan ha effekt hos noen andre :-) Lykke til videre jenter! Sender dere litt babystøv :-) Hilsen lykkelige meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Så heldig du er!

Skrevet

Gratulerer og takk for oppskrift.

Selv fikk jeg TR i dag :( men drar ut å kjøper inn etter din oppskift i dag - så krysser fingrene.

Skrevet

Åh....gratulerer så mye:D Er en smule misunnelig!

Lykke til på ferden!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer.

TR kom i går. Så nå er det bare å gjøre som "alle " andre: ut å kjøpe bidronninggele.

Spennende...

Skrevet

gratulerer så masse:-)

jeg har fått påvist lite eller ingen eggløsning.hjelper det da me bidronninggele og wild yam?

Skrevet

Lille my:Hvis du ikke har eggløsning så hjelper det nok ikke .Men pergotime derimot , bruker man på de som ikke har eggløsning.

Skrevet

Gratulerer med spiren :)

Skrevet

Gratulerer så masse... :) Og lykke lykke til!!

Skrevet

Graulere så masse :o) Har du hatt noen symptom før du testa positivt? Ønska deg lykke til videre med svangerskape og kos dere masse :-D

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg tittet innom her for å dele min oppskrift også. Jeg er 5+5 :DD. Vi startet prøvingen i oktober. Men etter tre runder så leita jeg litt rundt på nettet og kom over en masse kjærring råd. Så da tenkte vi at det var da vært et forsøk. Han begynte å drikke granat eple juce, drakk en del jeg også. I tilegg så tok jeg slimløsende hostesaft i en uke. Startet noen dager før EL og fortsatte til flasken var tom noen dager senere. (en liten slurk morgen og kveld). Og der satt den på første forsøk :) Om dette hadde invirkning vet jeg ikke men O'lykke :)

Ønsker dere alle lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...