Gå til innhold

Symptomer borteeee??? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel muligens ingen grunn til panikk..

Men idag har jeg ikke kjent noe i magen min.. ingen mensmurringer, eller "rykninger" der nede.

Er 5+6 idag, så vet alt er veldig tidlig.

Men har helt siden jeg fant ut at jeg var gravid kjent mensmurringer, hatt hodepine, kjent rykniger og stikninger i eggstokkene.. nå etter i dag tidlig har jeg ikke kjent noe som helst, å føler meg nesten litt tom.

Er det noe galt? Eller er dette normalt at det svinger litt slik?

Ville jeg ikke hatt en blødningen eller smerter hvis jeg hadde mistet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått de siste to dagene uten noen som helst symptomer, men så slo det til igjen i går kveld, for fullt! Hadde skikkelige murringer, var kvalm og følte meg skikkelig uvel. Sjekket rett inn på forumet for å se om dette var normalt, og jeg ser at det visst er helt vanlig at symptomer kommer å går. I dag kjenner jeg ikke noe igjen. Så jeg tror ikke du trenger å få panikk før du ev. blør og får veldig vondt. :))

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Mange uker er du på vei?

Føler meg liksom ikke gravid lengre heller.. følelsen jeg hadde er liksom borte.. men er nok bare innbilning, siden jeg bekymrer meg for å ikke kjenne noen symptomer..

Hadde ingen symptomer før jeg var 4 uker på vei, og testet positivt.

Så kun fire dagers tid jeg har kjent skikkelig murringer, følt meg støl i magen,hodepine.. svimmel.. men krysser fingrene for at alt er som normal. Skal til legen mandag, så da får bekreftelse hvertfall.

Skrevet

Jeg testet positivt på mandag og er i dag ikke mer enn 4+5. Begynte med stikninger i magen forrige torsdag og trodde helst at det var eggstokkbetennelse eller noe annet skummelt...Hehe...Har gått i to uker og vært svimmel, men har overhodet ikke koblet det til noen graviditet!! Men så begynte jo symptomene så veldig tidlig..

Haha, må le av meg selv!! :)

Jeg tror ikke det du har følt er innbilning. Det er rett og slett bare slik det er. Noen dager er symptomene der, noen dager ikke. Ikke gå og kjenn etter, bare nyt hverdagen og ta ev. problemene hvis de virkelig kommer.

Går fint dette her :))

LYKKE TIL!

Hvor langt er du kommet, forresten?

Skrevet

Oii, du merket d så raskt ja. Kjente det når jeg var 4+3 eller noe jeg og, men trodde ikke det var graviditet. Ventet mensen ved hvert toalettbesøk.

Jeg fikk legetime idag jeg, så nå er prøvene tatt :)

Skal dit på ny på mandag, å måle hcg stigningen.

Måtte vente til neste uke med svar på prøvene.. vil ikkeee vente :P

Men må smøre meg med tålmodighet:)

Kjenner det litt i magen slik av og til, så bekymrer meg vel litt uten grunn. Men man er jo så usikker slik førstegangen, og redd noe skal gå galt.

Skal på tidlig ul 2.Mars. Gleder meg, og smågruer meg litt.

Vet det ikke er mye å se da, men bare d å eventuelt høre hjertelyden vil hjelpe på bekymringene mine.

Er i et risikosvangerskap.

Ble i Nov operert for endometriose, med beskjed om at jeg antakelig ville slite med å bl gravid. På etterkontroll 29 Januar fant de ut at livmoren min er delt, så skulle på ct nærmeste mnd for å finne ut mer om dette. Men kom aldri så langt før jeg vips var gravid :)

Bare krysser fingre for at det har festet seg riktig, og at dette går bra:)

Jeg er 5+6 idag, så er ikke langt på vei selv :)

Blir en spennende tid fremover.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...