Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en uke til mensen men jeg føler meg småkvalm og føler at brystene er ømme. Aerola er mørkere og jeg har også hatt halsbrann i dag og i går.

Tror dere jeg er gravid?

Ps. har aldri vært gravid før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror enten at du er gravid eller ikke.

Skrevet

Jeg er ikke synsk. Ta en test og finn ut av det selv

Skrevet

Jeg tror at du er gravid, du får en jente, så du kan kjøpe rosa tøy i morgen.

Skrevet

hatt halsbrann i dag og i går.

Jepp, du er gravid med tvillinger, hvorav en får seks tær og den andre er tvekjønnet, og barnefaren har skjulte albino/dverggener.

Skrevet

Absolutt en mulighet, det ja ;) Men hvis det er en uke til du skal ha mensen bør du nok vente med å teste, da den sansynligvis vil slå ut negativt uansett. Ta en CB test på ikm, hvis du klarer å vente, da;)

lykke til og du må gjerne fortelle oss resultatet;)

Skrevet

Jeg hadde sex i sted, kan jeg være gravid?

Skrevet

Å, så bra. Håper, håper, håper...

Hvor sikker er du?

Skrevet

Kjempesikker:-) Har det veldig på følelsen lissom...

Skrevet

Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet:

Halsbrann og kvalme gjør deg ikke gravid. Det er det sex som gjør!

Skrevet

Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet:

Halsbrann og kvalme gjør deg ikke gravid. Det er det sex som gjør!

Dask på lanken til deg.

Det der skulle jo være en hemmelighet ;/

Skal du ikke avsløre for hele verden og HI også, at det -ikke- er i navelen det skal sprutes i også med det samme???

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå inn på anonymsiden på mammanett.no i stedet for her... Her får du bare idiot svar.. På mammanett får du skikkelige svar på sånne spørsmål.

Skrevet

Så på mammanett får du skikkelige svar på tåpelige spørsmål?

Skrevet

På mammanett er alle synske og kan svare på ALT! Det var slik jeg fant ut at jeg var gravid. Litt rart at magen ikke vokser, men de sa at jeg var gravid så det holder for meg

Skrevet

Ikke alle som har vært gravide før og vet hvordan det føles... Selvfølgelig er det ingen som kan si om hun er gravid eller ikke, men det går an å være mer støttende og gi råd i forhold til selve testingen og fortelle om egne erfaringer osv.

Skrevet

Men det er fortsatt bare en måte å finne ut av det på og det er å teste. Hvor vanskelig kan det være å bare ta en test??? Til og med jeg klarte det

Skrevet

Som hun skrev så har hun ei uke til IKM, ikke sikkert hun vet at bør vente med å teste og at det kan slå negativt ut hvis ho tester nå..

Mulig å være litt mer medmenneskelige her inne og ikke bare være ute etter å ta hverandre...?

Skrevet

Det er uansett ingen her inne som kan teste henne. Det må hun gjøre selv. Og så lenge hun stiller spørsmål som ingen kan svare på får hun bare godta tullete svar.

Selvfølgelig kan hun være gravid, hun kan også ikke være gravid.

Hvor lang er en liter melk, liksom?

Skrevet

Hehe, nice try? jeg tror dette er en tulletråd da, men svarer lell. En uke til mensen? Da er det altså en uke pluss/minus siden du var ferdig med din siste mens, og er sånn ca ved eggløsningstider nå? Om du har sex i disse tider, har du en sjanse for å bli gravid, men symptomene lar nok vente på seg hehe.

Men, jeg hadde symptomer da jeg var rundt dag 30 i syklusen min; jeg holdt på å fryse "ihjel" (brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr), hadde blødning og menssmerter. Så de kan komme tidlig da. Men halsbrannen kommer helst ikke før mot siste del av svangerskapet, og areolas farge blir nok ikke mørkere sånn med en gang>;)

Skrevet

Det var jo ikke så vanskelig ;)

Om det så er en tulletråd, så har du ikke kastet bort særlig tid på å svare.. Og skulle det være seriøst, så har du kanskje bidratt med et oppklarende svar for noen der ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...