Gå til innhold

Andre som synes skisport er ufattelig kjedelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det som er verre, er at jeg må late som det er interessant! Jeg har mange interesser, men det går mer på kunst og musikk, mote og make-up.

Sport er kjedelig..fotball, ski, skøyter...damehåndball kan gå an, og isdans.

Og don't get me started on CURLING!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sport på tv er kjedelig. Men jeg velger heller sport enn reality-tv og såpeopera

Skrevet

Jeg gidder ikke late som om det er interessant. Har akseptert at jeg er sær, og gubben er forsåvidt fornøyd med at vi har ulike interesser. Han liker fotball, skisport og skøyter. Jeg liker grand prix, krimbøker, illustrert vitenskap, Discovery, sci fi... Sport i det hele tatt er ganske uiteressant å se på, synes jeg:-)

Skrevet

Jøss, og jeg som trodde jeg varalene i verden. Men jeg synes all sport er bæsj da. kjeeeeedelig.

Skrevet

JAAA!! Ufattelig kjedelig....

Men gull er gøy ;)

Skrevet

Ehhh...hvorfor må du late som det er intressant???

Jeg gidder ikke late som jeg syns mote og make-up er intressant når jeg ikke syns det..ikke kunst heller for den saks skyld.

Hvorfor gidder du å late som da...hadde jeg ALDRI giddi.Tar ikke folk deg for den du er eller??

Skrevet

Jeg fikk med meg at det skulle være OL 13 dager før det begynte... Tenkte umiddelbart at jeg måtte få med meg litt, pga min kjære mormor synes det er en tragedie at henes barnebarn ikke interesserer seg for sport.

Jeg har alltid sagt, og mener det enda - jeg vil heller utføre sport (jeg gjør det også), enn å SE på. Hallo! Noe sååååååå j..... kjeeeeedelig!!! Jeg orker ikke åfølge med på det, bare for å "ha noe å snakke om" for mormora mi sin skyld engang. Eneste jeg tror jeg vet - er at ei som heter Tora tok gull idag, men at hun ikke hadde maskara på...? lol!

Skrevet

Skisport er det eneste jeg ser av idrett. Og i dag jubler jeg for GULL :D

Skrevet

Helt enig...syns du ikke det er intressant skal du heller ikke late som.

Jeg derimot elsker å se på mye av det..men det jeg ikke finner intressant gidder jeg ikke å late som at jeg liker.

Ja,du har fått med deg noe da..Tora tok gull og at hun ikke bruker maskara er vel egentlig ingen big deal..jævlig upraktisk i sport egentlig..iallefall utesport...hehe.

Skrevet

Jeg også....idag JUBLET jeg for både GULL OG SØLV :-)

Skrevet

.................og det er da den suverene vippe-og brynfargingen kommer inn i bildet........!:D

Jeg skjønner forresten heller ikke at du må late som. Jeg faker aldri, det gidder jeg ikke.

Jeg syns det var skikkelig provoserende da jeg gikk på grunnskolen: vi hadde en del ski-idrettstalenter i klassen, som fikk særbehandling!! Jeg hadde svart hår og svarte klær, hørte på Nirvana og leste Starlet (litt krasj med stilen) i timen, og fikk anmerkning/og konfiskering av eiendelene mine!!! Mens skiesset vårt fikk høre på radio i timene (!!!!) under ol-sendignene, mens lærerne spurte ham hvordan det gikk...? wtf?

Så jeg har en del vonde minner hehe...

Skrevet

Alt av sport e kjedelig, med unntak av damehåndball - hjerte slår litt raskere når de norske jentan spille ;)

Men koffer i all verden må du late som det e interessant??

Skrevet

jeg syns også det er ufattelig kjedelig!! blæh! glad jeg slipper å se det :) Men det nytter visst ikke å se på vg eller dagbladet på nett om dagen...

Skrevet

Skisport, i likhet med all annen sport, er dødskjedelig. Og jeg later ikke som jeg liker det nei, bortkastede tid og krefter :-) Heldigvis har jeg en samboer som heller ikke er interessert, passer meg utmerket!

Skrevet

Sport er tragisk. Spesielt fotball. Og hvem fant opp skiskyting? Er det en krigsgreie eller? Folk går jo helt av skaftet på det..

Får helt noia av folk som sitter i sofaen og lager orgasmelyder når de ser sport.

Men føler det er meg mot alle der..

Enig med isdans. Det kan jeg se.. Litt mer grasiøst en å sleve seg gjennom ei 5-mil hehe..

Skrevet

Jeg er veldig glar i sport, både på TV og i virkeligheten, men jeg forstår deg. Jeg har det nemmelig på samme måte med musikk. Det er noe herk når "alle" andre liker noe som får meg til å kjede vettet av meg.

Skrevet

Sport er gøy!

Hater fotball! Men hockey er toppen! Og bra kamp av Norge i går, spesielt Zucca!

Skrevet

nemmelig - hehe - alltid gøy med nye ord :-D

Skrevet

Jeg liker å gå på ski selv, men det er ufattelig kjedelig å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...