Hellobaby Skrevet 18. februar 2010 #26 Skrevet 18. februar 2010 Jeg skrev litt uklart der gitt - jeg mener grunnleggende kunnskaper i NATURFAG!. Typiske "ikke-vestlige" trekk - nei, det kan jeg ikke redegjør for faktisk, kanskje man må ta litt mer naturfag for å vite det.. Men tor de fleste han en "idè" om det, slik Platon beskrev det så fint. Natta
Tigerpote Skrevet 18. februar 2010 #27 Skrevet 18. februar 2010 Hihi.. Hun her har svart hår og heeelt brune øyne, de var brune ved fødselen. Hun er også mørk i huden, og slipper selvbruning når den tid kommer hehe... Og hun er helt nyyydelig! Hadde vært så gøy å møttes,
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #28 Skrevet 18. februar 2010 Eh, jo, jeg lo godt av mitt innspill om takt og tone, jeg....
Hellobaby Skrevet 18. februar 2010 #29 Skrevet 18. februar 2010 Synes du? Ja, jeg og! Hvor bor du i landet da? Skriv pm hvis du ikke vil skrive her ;-)
Tigerpote Skrevet 18. februar 2010 #30 Skrevet 18. februar 2010 Vi kan ta pm senere:) sitter her med vesla, å sove er bare SÅ teit assa! hehe
Mamsen86 Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 Min har mørkeblondt hår og mørkeblå øyne ;-)
Bellinda Skrevet 19. februar 2010 #32 Skrevet 19. februar 2010 Nei, men man har da lov å bli skilt, eller? Har jeg gått glipp av noe, er skilsmisser forbudt i Norge?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. februar 2010 #33 Skrevet 19. februar 2010 Min er også kjempelik meg:) Selv om pappan er veldig mørk, er det ikke mange som ser at han har utenlandsk far. Bare mørk, med brune øyne, og det har jeg også
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #34 Skrevet 19. februar 2010 Hvis de samme barna reiser til det andre landet vil nok folk der si det samme Det er lettere å legge merke til ulikheter enn likheter.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #35 Skrevet 19. februar 2010 Trodde ikke muslimer ble skilt, jeg... Men skjønner det nå; gjør hva du selv vil, men fordøm alle andre. Enkelt å være muslim, gitt.
Bellinda Skrevet 19. februar 2010 #36 Skrevet 19. februar 2010 Min eksmann sin familie sier ungene ser helt norske ut, det er jeg som mener de har en del arabiske trekk... Dvs, guttungen er jo så lik faren at det er skummelt uansett da, og det er de jo alle enige i, men de ser kun på at fargene ikke er så veldig familiære, og "stempler" dem som norske hehe... De blir nok mektig populære når de kommer i gifteferdig alder hehe.
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #37 Skrevet 19. februar 2010 Ikke sant. En i slekta har også barn med en mann fra midt-østen. Hennes svigerfamilie synes barna ser helt norske ut, jeg synes de ser ganske "arabiske" ut. Uansett nydelige barn som sikkert ikke vil ha vansker med å finne seg partner som voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå