Elax Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Tror jeg holder på å abortere, begynte å blø litt for et par dager siden, nå er det rikelig med blod, som en vanlig mens. Er i uke 6. Testa positivt på søndag, så det ble ikke mange happy graviditetsdager på meg. Har tatt hcg hos legen idag, og skal ta ny mandag, men er 99 % sikker på at dette ikke går bra. Har ikke ømme bryster lenger heller og føler meg slett ikke gravid. Så nå går jeg bare her å venter på at "klumpene" skal komme ut. Utrulig kjipt å bare gå å vente og vente. Har ingen smerter men blør masse friskt blod. Bruker aldri bind ellers, syns det er skikkelig ekkelt. Men om jeg bruker tampong får jeg kanskje ikke med meg når klumpene evt kommer? Sikkert teit spm, men noen erfaringer/ formeninger? Noen som har blødd MASSE og allikevel fortsatt vært gravid? Har jo 1 % håp igjen som jeg klamrer meg til selv om fornuften forteller meg noe helt annet.... : ( Vet jo at det er nomalt å blø litt i svangerskapet, men dette er ikke litt..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 IKKE bruk tampong iallefall... Er egentlig bare å vente å se..
Elax Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Blør fortsatt, og blør MYE. Hvorfor kan jeg ikke bruke tampong? Har fortsatt ikke hatt noen smerter eller klumper, men blør som en vanlig menstruasjon og vel så det. Utrulig hæslig med bind, må stadig fly på do for å tørke unna det værste. Sorry ekle detaljer.... Men kan noen gi men en "faglig" begrunnelse for hvorfor jeg ikke kan bruke tampong??
jennte78 Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 ville ikke brukt tampong, det skal jo ut, tenker på infeksjon !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå