Gå til innhold

Jeg er "stygg" og lykkelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lys hud, lyse øyevipper, lyse bryn og gjør absolutt ingenting for å bli "mørkere". Jeg bruker ikke sminke av noe slag. Jeg bruker str M og har faktisk str 41 i sko... Ai ai ai, har vel ikke noe å leve for jeg da vel??

Joda, jeg har en fantastisk mann. Han skryter til mannfolka på jobben om maten han får hjemme og om hvor bra kona hans er. Han er takknemlig for alt jeg gjør for (er nok litt dullete) og jeg syns det er så koselig å se han lykkelig og glad.

Og jeg har en nydelig hund som er helt avhengig av at jeg gir han mat, trening og hjernetrim. Og han blir alltid så glad for å se meg.

Jeg har mange venner som liker å være sammen med nettopp meg og som er glad i meg akkurat som jeg er. Jeg er omgjengelig og kommer litt i kontakt med folk uansett kjønn.

Og jeg har etter flere års sykdom kommet meg tilbake til livet.

Ikke synd på meg, for jeg nyter livet, sjøl om jeg er "stygg" i noens øyne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da, men jeg tror ingenting på at du er stygg:)

Skrevet

Noen vil si at jeg er stygg og noen vil si at jeg er mindre pen. Andre vil si at jeg er søt og noen vil kanskje si at jeg er pen.

Det kommer helt an på øyet som ser. Selv er jeg sånn rimelig fornøyd og tenker at det er sikkert like greit at jeg har andre strenger å spille på;)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at selv om du, som du selv sier, ikke karakteriseres som den peneste jenta i klassen utapå, så utstråler du så mye skjønnhet innenfra at du BLIR pen av det.

...det er noe med den indre skjønnheten....den som virkelig teller!!!

Skulle gjerne hatt litt av den selvtilliten din, ja! Send over litt 'a -----

Skrevet

En dose selvtillit er herved sendt :)

Selvtilliten har blitt bedre med åra (er 28), men ikke alltid vært sånn. Jeg var den som fikk beskjed av vennene mine om jeg ikke trengte å være pen, for jeg var så sjarmerende. Den stakk dypt og har hengt med meg lenge. Men jeg har funnet ut at jeg vil heller være sjarmerende og ikke støtt gå å bekymre meg for utseende, enn å være totalt opphengt i utseende og bli oppfatta som overfladisk.

Overfladisk må være den verste merkelappen noen kunne satt på meg. tror jeg..

Skrevet

23.51 var HI selvfølgelig.

Distre er også en veldig sjarmerende egenskap jeg har ;D

Skrevet

Det er jo snart eksotisk å ha lyse vipper og bryn, slik folk fikser på utseendet sitt nå for tiden.

Nyt ditt eksotiske utseende, HI ;)

Skrevet

Du høres vakker ut så da ser du sikkert vakker ut også!klem

Skrevet

HI her.

Takk for koselige tilbakemeldinger ;)

Var ikke ut etter det jeg var ute etter da, jeg starta tråden (men absolutt en bonus;)) , men ville prøve å gi folk et annet perspektiv. Så trist å lese alle trådene som går på at skjønnhet kun dreier som utseende.

Overskriften ;Stakkars Tora... sier liksom at hvis en ikke er A4 pen, så er det synd på en. Jeg ville få fram at det IKKE er synd på meg, sjøl den som starta tråden og de som er enige sikkert syns det.

Skrevet

Kjære HI....

Jeg vet om SÅ mange jenter som har et skikkelig pent ytre, men som har den fæle personligheten, og det ødelegger for det ytre. Hjelper ikke enn hvor pen de er, for det skinner styggedom gjennom det pene ansiktet deres, og skal love deg at de ikke er noe pen da!

Jeg er sikker på at du hi, er veldig pen. Det er nemlig noe med mennesker som er skikkelig fin innvendig..De SKINNER av dem!

So, go ahead and shine, little star!;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...