Tommage♀♂ Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Leverte søknad i dag (herregud for en papirmølle! Ble sendt i retur 2 ganger for manglende pairer, som viste seg å ikke mangle likevel, men FOR en papirmengde det ble til slutt!) De sa at behandlingstiden var på ca 2 uker. Her inne har jeg hørt om folk som har opplevd 5 mnd ventetid! Hvor lang tid tok det for deg?
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg søkte på fredag. Var på NAV og sammen fylte vi ut søknaden slik at den skulle bli riktig. Og i går mottok jeg brev på at søknaden var mottatt og at det var 1mnd. behandlingstid. Om det stemmer vil tiden vise....
Tommage♀♂ Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Ja, jeg tok også med alt og ba dem hjelpe meg å fylle ut. Men manglet diverse dokumentasjon. Ble sendt hjem (2,5 mil) etter likningen, for det var ikke nok med lønnslipper. Så var det ikke likningen de ville ha, det var årsoppgaven. Og deretter viste det seg at det var ok med lønnslipp likevel. Men de var derimot ikke godt nok bevis som arbeidsdokumentasjon, så jeg måtte på rådhuset og få kopi av ansettelsen min. Ah... Spent ja! Kommer ikke langt uten de pengene, må ha dipositum på 13.000,- + husleie på 6500 snarest. Aiaiai
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Oi, såpass! Håper det går fort med søknaden din (og min;) Lykke til med den og med ny (?) leilighet!!
Tommage♀♂ Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Takk, og i like så=) Leiligheten er ny ja, den er faktisk under oppføring as we speak. Splitter ny 4-mannsbolig. Jeg får min nåværende leieboer og barnas beste venner til nabo, vegg-i-vegg=) 3 soverom, bod, gjestetoalett i tillegg til bad. Can't wait!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har nå venta i 3,5 mnd og ikke noe svar enda =S Men bor i akershus, og der er de skikkelig treige!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 til meg sa de det kunne ta opp til 3 mnd men jeg fikk på 2 uker
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Tok 7 lange md før jeg fikk behandlet min søknad,
Tommage♀♂ Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2010 Åh helsiken! Hvordan klarte du deg da økonomisk? Og fikk du etterbetalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå