Gå til innhold

Utakk er verdens lønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobba ræva av meg i tre uker tidligere i år selv om jeg var i sykt dårlig form (gravid syk, ikke noe smittsomt:) Fordi sjefen var på ferie.

Og denne uka har jeg jobba litt selv om jeg har spysyka. Bare snek meg inn, gjorde litt kontorabeid og gikk. Dette for å hjelpe sjefen som har vært på sykehus et par dager.

Men er det noe takk for det? Nei. Det ble bare kjeft fordi at jeg i dag (endelig) tok meg en dag fri og slappa heeeeelt av. Jeg er utslitt, og i dårlig form rett og slett, og tenkte at nå, når sjefen er tilbake, så kan jeg endelig unne meg å være syk en hel dag.

Var dette så forferdelig gjort av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,du høres ut som ei skikkelig forferdelig dama :P Ikke mange med så go arbeidsmoral at dm drar på jobb med spysjuka!

Bruke sjefen din alltid å være sånn? Eller e han/ho kanskje utslitt av sykdom osv? Ikke at d e lov å behandle andre dårlig fordet, men kan være en forklaring.

Skjønne du føle dæ urettferdig behandla, kanskje du kan si til sjefen din ka du mene?

God bedring ;)

Skrevet

Jeg må desverre si at sjefen min er verdens mest humørsyke :( Når ting på jobben går bra, sammarbeider vi flott og alt er fint, men så fort det skjer noe uventet (som at noen er syke eller noen klager litt over lederstilen hennes (som er bak mål)), så bikker det over for henne, og hun blir en uberegnelig heks rett og slett :(

Det har vært slik i flere år, men jeg elsker jo jobben min, og vil ikke slutte heller, men nå begynner dette virkelig å tære på meg. Slitsomt å aldri vite hvilket humør sjefen er i...

Og jeg har snakka med henne. Men da ble det bare enda værre. Masse kjefting, så surmuling i nesten 2 uker. Skikkelig kvinnfolkfakter som mannen sa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...