Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg tror ikke det er farlig å bruke den selv om den gikk ut i dag. Den har stått i kjøleskap, og lukter friskt og godt:-)
trusty Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 kyllinggryte? kyllingbiterm paprika, champignon osv...stekes, hell over fløte og kok inn. server med ris og hvitløksbaguetter- godt det:)
Bidleba*4unger Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Du kan sikkert bruke den i flere dager enda. Men hvis du ikke har behov for den i morgen, ville jeg ha frosset den ned. Kjempefint å buke i sauser, pannekaker, vafler, supper, osv selv om den har vært frossen. Eller lag noe med hvit saus til middag i morgen, og bruk den der. Eller viltsaus/fløtesaus. Mulighetene er uendelige
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 I vaffelrøre. I supper. I gryteretter. Hvis den smaker godt kan du jo lage sjokolade med krem
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Panna Cotta. Mmm, min yndlingsdessert..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Anonym 00.41 Unnskyld er litt tett her nå...men hva er Panna Cotta? Vet ikke hvorfor,men det hørtes bare så godt ut...hehe. Hva er det og hvordan gjøres det...hva er det i det osv??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Æ hadde mekka riskrem med rødsaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå