babyfrøken *mamma* Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg fikk ikke sett de to siste episodene, og finner de ingen steder på nett.. Noen som har sett disse, og kan gi meg en blitteliten oppsummering? (",) Da hadde jeg blitt glad!
isle Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hei... det var fryktelig trist og litt koselig på onsdag. Gode nyheter først: Roxy og Trevor skal ha barn Trevor ble helt hysterisk glad:) Så det triste: Sønnen til Denise og Frank, har mest sannsynlig tatt livet av seg, han satt å så på en pistol, og da frank og denise var på vei til å gå inn i huset, smalt det, frank løp mot huset,men vi fikk ikke se mer. Konen til Roland, er reist ut i krigen, og hun var midt i ett angrep,da bilen hun gjemte seg bak, eksploderte, så det er mulig at hun og er død. Det var så trist, for roland og datteren satt å så på dataen, der hun hadde spilt inn når hun leste bok for datteren,og så byttet de på å vise fra angrepet og at de så på innspillingen, og når hun var ferdig å lese boken, da smalt det.Pemela fortalte mannen, om at hvis han ikke prioriterte familien, så tok hun barna og reiste, så når han fortalte at han allerede hadde sagt ja til et oppdrag, tok hun barna og dro...Uff det var virkelig en fæl episode. håper det var litt info:) hilsen STOR koneklubben fan:)
Randi67 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Huff, ja var en trist episode :-( Ny sesong starter april 2010 i USA. Håper TV2 kjøper den sesongen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå