Gå til innhold

Lister meg inn her jeg :)

lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har sneket meg litt innom disse sidene tidligere, men nå lister jeg meg inn for å bli. For å presentere meg litt da, så er jeg en jente på 24 (fyller 25 i år) og er mamma til en datter som har rukket å bli 18mnd allerede! Syns tiden er inne for en bror eller søster nå, og håper selvfølgelig at det klaffer om ikke så lenge. Litt optimistisk her nå kjenner jeg, hehe. Vi har ikke brukt prevansjon på en gooood stund nå, men jeg skal ikke akkurat skryte av at vi har trengt det heller for å si det sånn. Kremt. Men nå skal det bli andre boller (bokstavelig talt!)

Vil ikke helt gå inn for å bli "prøvere", for jeg innbiller meg at om jeg går og tenker på det hele tiden så tar det lenger tid. Hørt noen historier om de som virkelig vil bli gravide, men ikke får det til, stresser fælt, og drar til lege osv, men som plutselig blir gravide fordi de ikke stresser. Om dere skjønner hva jeg mener..

Så nå krysser jeg fingra for at dette her er siste gang jeg har mensen på et års tid! Hehe. Optimistisk igjen der ja... :P Og bare for å være litt dum, fikk mensen 14feb.. Er det dag 1 av syklusen, eller blir den dagen jeg er ferdig med mensen dag 1..?? Det jeg egentlig lurer på er, når bør vi ha oss for å øke sjansene? :P

Mvh lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei å velkommen:)

1 dag av menstrusjon er dag 1 på syklus. Å ca en ukes tid etter at mensen er ferdi eller 14 dager etter 1 menstrusjonsdag er det at EL kommer,men varierer ifra person til person. Kan være greit å bruke el tester for å sjekke,men lett at man begynner å stresse litt mere da. Men noen dager etter mens å iallefall annenhver dag i halvannen uke el 2 så burde d gjøre seg;);)

lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...