Gå til innhold

Har dere sex under mens?? Samboer vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vert sammen i over 2 år nå, og hver mens er ett mareritt. han jobber utenlands, og ofte blir d slik at han kommer hjem midt i mensen :s men selv om jeg vil, så klarer jeg liksom ikke. redd for hvordan han vil reagere. han sier han har hatt d med eksen sin, men hva om jeg blør mer? lukter mer? osv osv :s

"vil men får d ikke til" :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mange synes det er helt ok å ha sex mens man har mensen, men jeg liker det ikke. Jeg føler meg ikke helt komfortabel med det og synes det er litt ekkelt.

Det er vel en smakssak som med alt annet

Skrevet

Hadde det ofte med eksen min, er digg! Man er jo så klar når man har mensen:) Hvis du vasker deg godt går det nok bra med lukten. Min nåværende samboer vil ikke og synes det er ekkelt:(

Skrevet

At han har hatt det med kjæresten sin er jo spesielt noe du trengte å vite (not!)

Skrevet

Jeg føler meg bestandig skitten under mensen, så brannbilkjøring er nok ikke jeg med på.. Synes det er skikkelig guffent med alt blodet og koaglene som kommer under TR :S

Skrevet

Vi har sex under mensen hver eneste måned, vi. Jeg synes ikke det er så spes digg, men jeg og samboeren min er begge avhengig av å ha frekvent sex, ca annenhver dag. Orker ikke gå en uke uten, rett og slett. Så når jeg har mensen 7 dager i mnd, blir det sånn at vi har blodig sex av og til.

Bare å legge et håndkle under i senga, vaske seg først og etterpå, samt helst ha i en tampong til rett før dere hopper til køys. Da er mye blod oppsugd av tampongen, selv om det likevel vil komme litt mer

Det eneste jeg vil understreke er at du må huske å tisse etterpå!! Jeg gjør det bestandig for jeg har så lett for å få UVI. men har merket at disse tendensene kommer enda lettere ved mens-sex. Så bare få skylt ut bakteriene:)

Skrevet

Ja!

Blod er ikke skittent og ikke lukter det (forutsatt at man bruker tampong eller dusjer relativt kort tid før man har sex hvis man bruker bind)

Joda, det kan iblant bli noe søl. Viktig med et håndkle under, de dagene man blør mye, slik at ikke madrassen går føyken.

Men hva så? Mensen er da noe fullstendig naturlig som ALLE kvinner har, og som ALLE menn i voksen alder vet om. Sier seg selv at det blir blod på snoppen og gjerne litt søl- men såfremt man ikke innbiller seg noe annet, så gjør vel ikke det noe? Sex ER jo noe søl, også "fra mannens side", så.. :-P

Hadde aldri kunnet falle meg inn å droppe å ha sex 20-25% av tiden pga mensen. Så ja - vi har sex under mens! Kjæresten har ingenting imot det. Og jeg blir ofte ekstra kåt pga hormonene. Finfint! :)

Skrevet

Slipper heldigvis tenke på det, siden vi er muslimer, så vi kan ikke gjøre det uansett!

Skrevet

Vi har analsex under mensen :) Utrolig deilig ;)

Skrevet

Haha, ingen som har så mye analsex som muslimer, men ingen av dem står for det!

Skrevet

Ja det er sant. Leste en verdensomspennende undersøkelse om analsex, fordi folk flest tror at homofile er de som har dette. Sannheten er at 20% av de homofile praktiserer analsex, 25% av heterofile praktiserer analsex, mens tallet for muslimer var skyhøyt. Forøvrig er det jo (som alt mulig annet) tabu å innrømme, hvordan de haffe fått til det var forklart i undersøkelsen, men husker ikke.

På skolen hvor jeg jobber er det to muslimske gutter som ble tatt på fersken mens de sjekket hverandres hulrom på do - de hadde glemt å låse. Da kom også denne undersøkelsen opp på lærerværelset, som en forklaring.

Skrevet

Selv om folk gjør det, er det jo forbudt fordet, og noen praktiserer heldigvis forbudet :D Ellers hadde jeg ikke kunnet være sammen med mannen min, da hadde jeg seriøst gått.

Jeg vet at shiaaer synes det er helt okay da. Men de er jo bare 10% av muslimer.

Skrevet

Går på p-piller som gjør at jeg ikke har menstruasjon,så her er vi happy 30/31 dager i mnd,aldri noe blodsøl her i gården nei :)

Skrevet

JEG vil gjerne, men samboer synes det er ekkelt :-((((

Skrevet

Jeg har ikke det, og mannen har aldri tenkt tanken engang.

Før i tiden ble mensen beregnet som en renselsestid, og jeg liker den tanken.

Skikkelig avtennende for meg iallefall. :D

men så er jeg så sær at jeg hadde klikket i vinkel om mannen hadde brukt den mot meg, "Jeg hadde jo det med eksen" OMG !!!!

Skrevet

Enig med 800 over her, om mannen min hadde fortalt hva han gjorde med exen sin hadde jeg klikket fullstendig.

Men over til spm ditt, hadde sex under mens hele tiden før da jeg var yngre, men har nå så mye menssmerter at det ikke er aktuelt.

penetreringen blir litt annerledes siden blodet er litt klissete, men det kan være svært godt ;)

Bare å dusje seg etterpå, mannen blir full av blodet ditt på både penis og baller. Evnt bruke kondom?

Men ikke gjør noe du ikke har lyst til!! Selv om han har gjort det med andre.

Skrevet

Enig med de to over her! Blander da ikke inn hva slags sex man hadde med exen!! Nei, har du ikke lyst så gjør du det heller ikke. Det er din kropp. Selv hadde vi det noen ganger før, men jeg synes ikke det ga meg så mye. Ble alt for "våt" av alt blodet.

Skrevet

Vet at muslimer har mye førekteskaplig analsex for å spare jomruhinna.

Jeg skjønner ikke helt hva Belinda mener med at det er annerledes for muslimer å ha sex under mensen?? Dere har vel akkurat samme mens som oss andre?

Skrevet

Å hjelpes, jeg trodde ikke at noen hadde sex under mensen! Men det motbeviser jo denne tråden. Jeg må si jeg er lettere sjokket. Kun ikke fallt meg inn! Og ikke mannen heller. Yeiks, jeg kjenner jeg får vemninger av denne tråden...

Heldigvis er smaken som baken :-)

Skrevet

Sorry! Så nå at jeg hadde lest feil. Dere gjør det IKKE:)

Skrevet

Under et immunolikisk seminar hørte jeg engang på et fordrag ang. kvinners immunforsvar nedentil. Forskning har vist at immunforsvaret er noe nedsatt under menstruasjonen. Jeg tror derfor det er helt greit å droppe sex akkurat de dagene. En over sier jo også at hun lettere får uvi av dette.

Skrevet

Vi har hatt sex mens jeg har hatt mensen.. Det var ikke noe problem for hans del.. Det var nok jeg som likte det minst.. :-/ Så det er ikke mange gangene det har skjedd..

Skrevet

Ja, når jeg har mensen har vi sex i dusjen. Da blir det jo ikke ekkelt i det heletatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...