☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er bare på besøk fra Bli gravid, men lurer på om dere gravide sliter med nesetetthet?? Bare lurer, har tett nese, men er ikke forkjøla, er heller ikke noe pollen i lufta, hehe!! Så derfor lurer jeg på om noen av dere sliter med tett nese uten å være forkjøla Ha en fortsatt strålende fin kveld!!! Klem
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 hei:) En venninne av meg var tett i nesen heeeele svangerskapet sitt i fjord faktisk:) Å jeg har det av og til nå...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jepp! Otrivin barnespray er min beste venn:))) Men den tette nesa begynte vel i uke 8 hos meg.
Nat27 Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jaaa! Forrige svangerskap gikk jeg konstant med tett nese. Det er jo ganske normalt at slimhinnene blir litt forstyrret.. Begynte igjen med det i går, ( er 4+4 i dag) og det kjennes ut som om det sitter heeelt bak i nesen. Skikkelig ubehagelig..håper jeg slipper å gå sånn i 8 mnd til.. Men det hjelper litt med saltvannsoppløsning. Håper nesten på at jeg er bare litt forkjølet...
LuckyMe Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Hei Var tett i nesen store deler av forrige svangerskap. Denne gangen tetnet det til igjen. Etter flere uker med nesespray har jeg fått akupunktur mot den tette nesa. Det hjalp etter første behandling. Kan sove hele natta uten nesespray. Anbefales:)
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Å jada, var de ti forrige svangerskap, slitsomt, brukte ikke noe for det, klarer bare ikke sprute ting oppi nesa og trekke inn samtidig..og å som jeg er gravid igjen har nesa begynt å være vrang igjen sukk.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 Oj - får håpe det er noe på gang da og ikke noe begynnende forkjølelse eller influensa, men rart å være så tett i nesa i så mange dager på rad uten at jeg er syk da, krysser fingrene, hehe
GuttemammaTilTo Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 tett nese om nettene her!! er 10+3, begynte for et par uker siden.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 litt rart kanskje, men før testen slo ut både forige gang og denne, har jeg slitt med tette ører. Skikkelig trykk i ørene om natta. er pga slimhinnene. Hadde også tett nese sist,men ikke nå! masse lykke til. Heier på deg vennen!
Hvitkløver2020 Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 ja, og har gjort det i begge di tidligere svangerskapene....å nå er jeg i tillegg sikkelig forkjølet!!! Æsj.... =(
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare jenter, krysser fingrene for at jeg kan komme inn her i løpet av 1 ukes tid
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 jeg var og tett storsett hele svangerskapet med min datter,, nå er jeg 5+3, men kjenner ikke noe enda,,, tror ikke d kom så tidlig sist, men husker ikke... storsett alle mine venniner har vært avhengig av nesespray i sine svangerskap. Jeg krysser fingrene for dg, Meg og lille snuppis! håer d er et symtom!! =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå