Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 fatter bare ikke at folk kan velge det som husfarge!! uansett hus, de blir stygge med gult!! måtte bare få det ut...)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg digger gule biler og gule hus.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 det var da besatt så mange premenstruelle var her inne i kveld da!!er det ikke noe mere gørr du vil ha ut i tilleg nå som du er så godt i gang da???
Ingen kommentar Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Da har du ikke sett mye av verden...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Hm, litt dum i hodet ditt? Har du ikke lest avisene i det siste? Sett nyheter? Det er dette du velger å engasjere deg i? Stakkars lille dumme pike...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Ja men da vet vi det HI! Takk for at du gir oss slik nyttig info! Herlighet, hva har slike ting på en nettside som heter "barn i magen" å gjøre? Kjeder du deg? Kanskje du burde finne en hobby. Folk har forskjellig smak, så sånn er nå det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 jo har litt til, HATER jobben min også like mye som gule hus!! er en av to tilk å få ny jobb i løpet av neste uke og bare sååååå håper jeg får den...da kan jeg skrive litt blidere innlegg også) gul bil derimot er kult, men ikke gule hus!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Jeg syns at lysegule hus er det aller fineste!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Knall gult kan bli for mye, men oker er den peneste fargen jeg vet på hus. Spesielt med gressgrønn eller burgunder på hjørnekasser og karmer:-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 hva har dette på "barn i magen" å gjøre????? er du teit eller, har ikke lest mye her inne du, er svæææært mye som ikke er relatert til dette temaet her inne!!! he,he...få ut guffa, jeg liker heller ikke gule hus:))
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 det er ihvertfall bonete, skikkelig 90 tall:((
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Jeg syns også det, spesielt lysegult pissegult, forferdelig stygt! Forøvrig er denne siden delt av barnimagen, dinbaby og barnetmitt. Her er alt fra prøvere til tenåringsforeldre.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #14 Skrevet 18. februar 2010 Håpe på vegne av de stakkars menneskene som jobber på din potesielt nye arbeidsplass at du IKKE får jobben. Makan til humørsyk flisespikkende kjerring! På den annen side er sikkert dine nåværende kolleger samlet i bønn, håpefulle til at du forsvinner fra deres nærvær.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #15 Skrevet 18. februar 2010 nope, det er nok ikke tilfelle, jeg er så søøøøt og snill og hyggelig og hjelpsom og bla, bla bla på jobb, var på medarbeidersamtale forrige uke og fikk masse skryt både for prosjektledinga mi og at jeg er inkluderende, er ingen som aner at jeg har søkt meg vekk! jeg er ikke dum, bare sur...ha,ha...og skal ha med meg fiiin attest når jeg slutter!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #17 Skrevet 18. februar 2010 Takk for god underholdning, HI Sitter her og ler høyt! Utrolig mye rart folk er opptatt av. Vi har malt huset okergult og syns det er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #18 Skrevet 18. februar 2010 jepp!!! he,he,he...neida bare innser at min frustrasjon ikke skal gå utover arb. kollegaene, er ikke de jeg hater, bare jobben....bedre å få ut gørra her på dib da- for her er det alltid noen som blir provosert og da får jeg smelle litt tilbake...og det hjelper:))))))
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #19 Skrevet 18. februar 2010 he,he...bare hyggelig, kost meg jeg også, er blid igjen nå- dib kan være terapi for frynsete sjeler:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #20 Skrevet 18. februar 2010 Styggeste, med to g'er. - Jeg synes grå hus er stygge, grått er jo ikke engang en farge, det er en slags gusje du får dersom du blander for mange andre farger sammen
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 Jeg hater også gule hus! Jeg så et innslag fra Haiti og alle sammenraste hus. Et hus stod som det alltid hadde gjort midt i all elendigheten og det var selvfølgelig gult. Herregud, så typisk! Det gjør noe med min gudstro, hvorfor Gud, si meg hvorfor absolutt dette huset med den jævlig misfargen ikke ble berørt. De som eide det var sikkert stygge de også, med biffgardiner både foran og bak. Hva hjelper det å overleve et slikt jordskjelv lissom, når de er så stygge og i tillegg har så jævlig dårlig smak. Verden trenger færre gule hus og mer mascara! Og med dette innlegget takker jeg for en kort og innholdsløs karriere som dibber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå