zassy☆ Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Dette skrev du til meg i går tror jeg det var: "Jeg får også opp skifte i bolig i samme periode. Jeg tror det kommer til å skje veldig fort når dere først setter i gang. Jeg vet ikke om dere kanskje leier nå og har tenkt til å kjøpe dere noe sammen? Jeg får opp noe ift en lys og litt større leilighet. Jeg tror ikke dere flytter så langt fra der dere bor nå." I kveld vant vi budrunden og kjøpte leilighet!! Den er like i nærheten av der vi allerede bor, den er lys og litt større enn vi allerede leier, med andre ord, full blink! Så utrolig flink du er! Jeg er såå happy nå! Svever på en rosa sky! Nå håper jeg bare at alt det andre du også sa klaffer Får jeg meg fast jobb/jobb jeg trives i snart så skal jeg være superfornøyd! Takk igjen Sanna28! Klem
Sanna28 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Gratulerer med ny leilighet!! Så gøy!! Jeg tror alt kommer til å komme helt av seg selv for dere nå framover! Nyt tiden!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå