Gå til innhold

Hvor mange

Anbefalte innlegg

Skrevet

her som har hatt et vellykket svangerskap på 1 forsøket? Dvs ikke mistet første gangen dere var gravide men fikk et vakkert lite barn?

Trenger å høre at det faktisk går ann da jeg synes det virker som det er sjelden vare her inne =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid på ett forsøk og er nå i uke 32. Så jeg regner med at h*n holder seg der inne i noen uker til og at alt går bra:)

Skrevet

Jeg har snart to .. å det er de to gangene jeg har vært gravid!!

Skrevet

Mitt 1.svangerskap satt på 1.forsøk og førte til ei vakker lita tulle..:)

Skrevet

Har 2 barn og har vært gravid 2 ganger =)

Skrevet

Vellykket fra første stund!

Skrevet

Er i uke 36+5, i mitt aller første svangerskap.

Skrevet

Du må for all del ikke henge inne på 1. trimester, antar det er der du får dette inntrykket :-) Mange der inne som liker å spre uhygge og dårlig stemning.....

Har 1 sønn ute og en i magen, dette er min andre graviditet.

Skrevet

TAKK! Jeg trengte å høre dette, jenter! Bare 4 uker igjen til jeg er over i 2 tri. Da kan jeg senke skuldrene.

Skrevet

Jeg er nå i uke 33 i mitt andre svangerskap og har i tillegg en gutt på 2,5år. Begge gangene har jeg blitt raskt gravid også, i 2. og 1. prøveperiode.

Skrevet

Har vært gravid 3 ganger - har 3 barn :-) Alle svangerskapene og fødslene har vært lette og raske.

Skrevet

3 graviditeter - 3 velskapte barn!

Og det med masse skremmende blødninger i de to siste svangerskapene...

Det går helst bra!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk :-) Ja, 1 tri er stedet for å bli bekymret.. Når jeg la meg til å sove i går kveld så lå jeg å grublet (noe som jeg gjør hele tiden) tenkte at hvis det skal finnes noe god motivasjon akkurat nå så er det å få høre dette.

Det hjelper..:-) Og surrealistisk nok så sitter jeg med tårer i øynene. Hehe

HI

Skrevet

Ikke heng på nettet og les om spontanabort, da blir du gal! Kan jo få inntrykk av at man må ha skikkelig flaks for å få en normal unge!

Jeg har vært gravid en gang, og har en nydelig sønn! :)

Skrevet

Prøver la være.. Og er blitt flinkere nå. :-) Jeg er kvalm, har lyst på alt å spise (går over når jeg kommer hjem fra butikken, så bruker mye penger på mat som ikke spises) , trøtt hele tiden og puppene er så ømme at, ja, av og til skulle jeg ønske det gikk ann å ta de av. Er 8+2 i dag. Men det tyder vel på at jeg er normal?! Skal ikke la noen dramatiske og hysteriske damer på første tri avgjøre tankene mine nei!!

HI

Skrevet

Er nå gravid med nummer 3, 33 uker på vei.

Har aldri mistet.

Skrevet

Hadde to fullklaffer etter hverandre, en miss, og en full klaff.

Skrevet

Ble gravid på første forsøk 2 ganger. Og har 2 velskapte barn=)

Skrevet

1. gang gravid = vakkert, perfekt barn

2. gang gravid = vakkert, perfekt barn

3. gang gravid = vakkert, perfekt barn

Så det er fullt mulig å unngå og miste spira :)

Lykke til, det går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...