Gå til innhold

Er mannen min også syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir fort hissig. For å ta eksempler fra de to siste dagene har jeg hørt dette; Er du helt idiot? har det klikket for deg? Er du åndssvak ? hjernen din er son en sil? gjør det selv da for Faen

Han gjør jo mye for meg og er jo grei nok, utenom disse utbruddene sine.Passer på barnet.

Men ingen sex, klemmer, eller kroppskontakt overhodet

Jeg vet liksom ikke hva som er vanlig lenger, er dere som lever i par forhold kjærester enda liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syk eller ikke får andre vurdere, men ikke et forhold jeg hadde vært lengre enn høyst nødvendig i.

Skrevet

Han er nok ikke syk. Men en folkeskikk manglende idiot? Ja, det vil jeg si at han er!

Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at han kan være sliten for tiden?

Jeg har måttet ende mitt forhold med min mann, pga han fikk lavere og lavere "frustrasjonsterskel" og dårligere "impulskontroll" etterhvert. Hissig som fy, selv om han egentlig er en snill mann.. Han fikk diagnose etterhvert han da altså.

Enten er mannen din bare veldig gretten pga han er sliten, eller så er det noe annet med ham, tenker jeg. Du skal hvertfall ikke finne deg i sånn behandling. Det gjorde jeg, fordi han var jo SYK liksom, så syntes synd på ham, og han var jo en skikkelig flott, snill og flink mann og pappa i sine gode perioder. Men hjelper ikke i lengden... En dag når man grensen for hva man kan leve med.

Ta vare på deg selv og barna dine. Ta ansvar for å gi deg selv og barna et liv dere fortjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...