Gå til innhold

Helt hvite Libero bleier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe nytt, eller hadde jeg uflaks med pakken? De er dønn hvite, ikke engang str på bleien står. Veldig fint med 2 åring i trass som ikke vil ha på hvite bleia..... uff..hihihihi

Har sendt mail til Libero og håper jeg får et års gratis forbruk som trøst ... hahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte også på de hvite bleiene. Jeg kjøpte 3-6 kg. Regnet med at det bare var en fabrikkfeil, men du har vel kjøpt noen størrelser større. Si ifra hvordan det gikk. Jeg vil også ha kompansasjon ;o)

Skrevet

kjøpte str 6. Og jeg skal si i fra :)

Skrevet

Jeg vil gjerne finne hvite bleier jeg! Har et trassig snart-2åring som nekter å bruke bleiene med blått på! ROOOOOOOOOOSA, ROOOOOOOOOOSA står hun og skriker etter... he, he...

Skrevet

jeg fant 3 bleier med feil på så de var ubruklige.. fikk bare en pakke i retur;) så tviler på at det årsforbruket ditt kommer ja;) men håpetr på det selv også..iallefall noen måneder;)

Skrevet

Jeg fikk også en pakke med hvite bleier. Sendte mail til Libero, for bleiene var virkelig kjedelige.

Her er svaret:

"Hei og takk for din henvendelse.

Vi har for tiden problem med leveranse av baksidemateriale fra vår leverandør. Derfor kan våre bleier i en periode ha et annet mønster enn det du er vant til eller til og med være helt hvite.

For øvrig er bleiens funksjon helt lik som tidligere.

Vi beklager dette og håper på din forståelse.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Forbrukerkontakt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...