MammaMirian Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Glemte en pille denne syklusen (minipille). Dette var i tiden rundt eggløsning. Tok angrepille 1,5 døgn etterpå. Etter 6 dager begynte jeg å blø, trodde jeg, var sikker på at mensen var kommet en uke for tidlig. MEN det blir liksom ikke noe mer enn litt brunlig utflod, og to ganger friskt rødt blod på papiret. Minimalt til ingenting i bindet. Dette har nå pågått i over 4 døgn, hva i all verden skal jeg tro? Er blødningen/spottingen tegn på at angrepillen har virket? Får også mensenmurring som kommer og går, og er trøtt hele tiden, til tider svimmel. Men kan vel være bivirkninger av angrepillen? Venter forøvrig mensen egentlig om 5 dager, så for tidlig å teste...
2011ee Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg fikk blødning mandag 4 dager før jeg ventet mensen, blødde litt mindre enn vanlig mens med mye mensenmurringer i to dager. Stoppet opp i går og i dag når jeg ventet mensen blødde jeg bare litt friskt blod, men har nå stoppet opp helt. Skjønner ingenting nå, dette er jo ikke meg, pleier aldri å få mens før tiden eller etter. Og så lite!! Har mensmurringer enda med svimmelhet, hodepine og kvalme. Vet ikke hvordan angrepillen virker så der kan jeg ikke svare deg, men det kan være at siden du glemte pillen en dag så kan mensen ha kommet tidligere? Rart at det bare er så lite også da.. Burde ta en test kanskje om ett par dager.
MammaMirian Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Uff så rart når man liksom ikke har kontroll på hva som skjer med kroppen... Hos meg kan det ikke kalles en mens engang tror jeg...det er utrolig lite. Har lest på nettet om angrepillen at det er normalt å få en blødning noen dager etterpå, men blir ikke klok på om dette sier noe om gravid eller ikke. Pleier å ha normale mensblødninger når jeg går på pillen, ikke slik som dette.
2011ee Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Med min første fikk jeg en liten blødning rundt ikm , veldig lite i ca to dager, og jeg var gravid. Jeg trodde det bare var mensen, men stusset noen uker etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå