:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 hat 1, ting jeg ikke får til - kan ikke huske sist det skjedde og bra er det for jeg blir så sint så sint 2. at det skjer den ene kvelden der hele befolkningen er happy over et eller rannet gull
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2010 jeg kom foresten ikke på en eneste ting og elske
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 elsk: det snør naboen freser vin unger (kun mine) hat: tidsfrister.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Elsk: Sjokolade Solskinn Søvn Hat: Pulverkaffe Islam-er-no-dritt-"debatten" Bortskjemte drittunger (untatt mine)
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Hat: - Reise til byen bare for å finne ut en har glemt pengbok. - OL i alle kanaler - Jon Blund Elsk: - At sjokolade kurerer det meste - At musikk kan lege et slitent sinn - AV-knapp på TV og radio.
Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Hat: Mangel på søvn, noe som gjør meg til en person jeg hater å være, og da blir jeg trist. Elsk: Kranglerne. Sikle, sug, :: og Måneskinn (alias Nacho) spesielt, og dere veit hvorfor og den trenger vi ikke ta her, spesielt ikke SIKLE!! for det er av forskjellige grunner, hilsen en med hjernen på et helt annet sted for tiden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 jeg må putte på en idiotisk mor som er sjalu fordi jeg og småen bakte kake til pappa på bursdagen hans. hvor hun mente at jeg glemte hennes (jeg bakte da virkelig kake for hun også, og akkurat den hun ønsket seg selv om det var mye mer jobb)
Gjest sug lut Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Og nå hater jeg Spotify, som påstår at jeg ikke er i Norge. Kan jeg sitte i Norge og ha IP-adresse som ikke er fra Norge?
Fru Banderas Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Ja, hvis du har et merkelig trådløst nett så.
Fru Banderas Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Jeg flytter rundt mellom de store byene i Spania hver dag, noen dager er jeg i Valencia, andre i Sevilla, Madrid, Barcelona, Alicante, Malaga, noen ganger kun Spania uspesifisert.
Anne-B. Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 En omflakkende avocadoselgende avocadoprinsesse. Á la Juliet Binoche I "Chocolat." Jeg drikker kakao, i sannhet den eneste kuren for gruff. Med krem. Da gjorde det ikke noe at den kokte over i mikroen.
Gjest Siklerotte Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Hat: - Innlevering jeg ikke kan utsette mer. Faen. - Menssmerter fra helvete. - Migrene fra helvete for tredje gang på en og samme uke. - Ikke-eksisterende matlyst. - Vonde ribben, helvetes hoste. - Irriterende drittmennesker LOVE: - Bilder - Forelskelse - Meg selv så snart innleveringen er påbegynt og levert.
Gjest Siklerotte Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Er du sikker på at landet er satt til Norge da, inne på profilsiden din?
Fru Banderas Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Jeg vet det fordi jeg ofte besøker en blogg som registrerer hvor gjestene kommer fra, og da varierer det mellom de byene.
Gjest sug lut Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Ja, alt var satt riktig. Men nå har jeg sletta, reinstallert og banna mye og har nå spotify jeg også. Med Kjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå