Gå til innhold

Bør jeg ringe lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ambulanse???

Er skikkelig modig nå, men saken er at jeg har revet opp neglebåndet på høyrefingeren min. Det har selvfølgelig blitt et skikkelig kjøttsår ( vertfall en halv cm!!) og gjør driiiiiittttttt vondt!!!

Noen som vet om det er dødlig???

Bør jeg be om å få morfin intravenøst med engang???

Neida, seriøst nå, bør jeg dekke det til med plaster eller bare la det være åpent? River det opp igjen med jevne mellomrom gjennom hele dagen og det gjør like vondt hver gang.. Noen lærer aldri av sine feil... Vil bare at det skal gro så fort som f***, men det lar vente på seg...

Hvorfor er det alltid de små tingene som gjør mest vondt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring ambulanse du!

Eller sett evt på et plaster for å beskytte,. Så lenge du river det opp vil det ikke gro... (akkurat det synes jeg var veldig smart sagt av meg)

Men ja, du skjønte hva jeg mente :P

God bedring.

Krysser det som krysses kan for at du skal komme deg gjennom dette!!

Skrevet

Ikke vits i å ringe ambulanse - bestill gravstøtte fort som faen!!

Skrevet

Om du fremdeles er i live med den store skaden.... Neida, men et tips er å legge på gnagsårplaster om du har. Da gror det raskere også og virker smertestillende. Da kan det være du slipper morfin IV ;o)

Skrevet

bekymringsverdig at vi nå ikke har hørt hvordan dette har gått... ser at det er en stund siden innlegget ble skrevet... nå burde noen her ha dårlig samvittighet som ikke svarte på dette tidligere!

Skrevet

Jeg har sendt bekyringsmelding til barnevernet. Da du ikke er ansvarlig nok til å ta en avgjørelse på dette selv. Selvsagt burde du ringt etter ambulanse!

Skrevet

Er fortsatt døden nær, men så ringte jeg til gravstøtte folka og det ble så himmla dyrt at jeg tror jeg overlever på pur trass denne gangen... Nære på da, men...

Gnagsårplaster skal jeg stikke ut å skaffe meg i morgen!! Visste at dere kunne hjelpe meg gjennom livets store og små kriser...

Takk ;)

Hi

Skrevet

Jeg ringte ambulanse, men de møla om akutte syke menesker og missbruk av ressurser... De burde jo skjønne at det står om livet her... Det pulserer jo smerter oppover hele fingeren hver gang jeg trykker på enter...

Hvordan skal jeg overleve hvis jeg ikke kan trykke på enter???

(får jo ikke dibbet da... )

Skal selvfølgelig sende en klage til AMK sentralen for trakasering og manglende forståelse for lidene menesker, tenk å reise til en trafikkulykke i stedet for å redde meg!!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...