Gå til innhold

Singel, hetero, 37, Oslo i tenkeboksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tenkeboksen på om jeg skal prøve å få barn alene. Har hatt en journalsamtale på Storken, men har ikke helt bestemt meg. Har lyst til å treffe andre i samme situasjon for å snakke om alle temaene som dukker opp. Finnes det noe gruppe som møtes? Eller har noen lyst til å møtes for å dele tanker?

Hilsen usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Singel, hetro, 35, Oslo som har tatt valget med å prøve å få barn alene. Er på mitt tredje forsøk. Hvis du trenger noen å snakke med, så kan du godt sende meg en mld. Mye tanker som går igjennom hode når man skal bestemme seg.

Skrevet

Jeg er også i samme situasjon. Har hatt ett forsøk, med negativt resultat. Stiller også gjerne opp om du trenger noen å snakke med, det er mye man lurer på i denne prosessen og det er godt å ha noen å snakke med som forstår hva man går igjennom:-)

Skrevet

Takk for positive tilbakemeldinger. Vet egentlig ikke hva jeg trenger å spørre om eller diskutere, har gått tusen runder med meg selv. Kjenner at denne siden har gjort meg godt - første gang jeg er her og deilig å få en følelse av at dette er forholdsvis normalt. I min verden har jeg følt meg så anderledes og alene - selvom søsteren min og en venninne er involvert. Lykke til, til dere begge!

Skrevet

Vi har lagt ut et lite møte itsjustme og jeg, så det hadde vært koselig om du kom en tur.

Dette la vi ut:

Jeg og johmon fant ut at det hadde vært veldig hyggelig å treffe andre som er i denne prosessen i "virkeligheten" også, så vi har avtalt å møtes på Salong 10 på Aker brygge torsdag 25/2-10 kl.18. Er det noen andre som har lyst til å bli med??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...