leonore.1 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er i tenkeboksen på om jeg skal prøve å få barn alene. Har hatt en journalsamtale på Storken, men har ikke helt bestemt meg. Har lyst til å treffe andre i samme situasjon for å snakke om alle temaene som dukker opp. Finnes det noe gruppe som møtes? Eller har noen lyst til å møtes for å dele tanker? Hilsen usikker
Gjest johmon Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Singel, hetro, 35, Oslo som har tatt valget med å prøve å få barn alene. Er på mitt tredje forsøk. Hvis du trenger noen å snakke med, så kan du godt sende meg en mld. Mye tanker som går igjennom hode når man skal bestemme seg.
itsjustme Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er også i samme situasjon. Har hatt ett forsøk, med negativt resultat. Stiller også gjerne opp om du trenger noen å snakke med, det er mye man lurer på i denne prosessen og det er godt å ha noen å snakke med som forstår hva man går igjennom:-)
leonore.1 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Takk for positive tilbakemeldinger. Vet egentlig ikke hva jeg trenger å spørre om eller diskutere, har gått tusen runder med meg selv. Kjenner at denne siden har gjort meg godt - første gang jeg er her og deilig å få en følelse av at dette er forholdsvis normalt. I min verden har jeg følt meg så anderledes og alene - selvom søsteren min og en venninne er involvert. Lykke til, til dere begge!
Gjest johmon Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Vi har lagt ut et lite møte itsjustme og jeg, så det hadde vært koselig om du kom en tur. Dette la vi ut: Jeg og johmon fant ut at det hadde vært veldig hyggelig å treffe andre som er i denne prosessen i "virkeligheten" også, så vi har avtalt å møtes på Salong 10 på Aker brygge torsdag 25/2-10 kl.18. Er det noen andre som har lyst til å bli med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå