Gå til innhold

hva er sexye klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da mener jeg klær og ikke undertøy.

Lyst å kle meg sexy for mannen min, men ikke slutty liksom. vet at han liker nettingstrømpebukse, men skal jeg ha på meg det, må ikke resten se billig ut..noen som kan gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også å vite det!

Skrevet

skal dere noe sted?isåfall hva/hvor? eller skal du overaske han i døra.?

Skrevet

Du røver igjen? Nettingstrømper er fremdeles horete!!

Skrevet

Tommelfingerregel nr 1: forholdsvis høye hæler! det gir sexylooken med det samme. Videre: ikke alt for lav utringning og ikke alt for kort skjørt- det er slutty. Men et smalt skjørt til ca knærne som viser figuren litt og pene støvletter passer jo fint til nettingstrømper (om du så veldig gjerne vil bruke dem;).

Overdel avhenger veldig av kroppen man har inni da. En slank dame kan bruke en litt ettersittende topp (høyhalset er fint til støvletter og skjørt), en lit mer barmfager kvinne må kanskje vurdere litt videre gevanter for at det ikke skal bli billig. Personlig så synes jeg absolutt alle overdeler i silke, med blonder og eller rysjer er fantastisk sexy. Dressbukser med nålestriper som sitter over rumpe og lår med videre legg er også pent på rett person. Kule jeans som fremhever rumpa riktig er alltids sexy og dressjakke over en pen topp. Men husn skoene, hæler, hæler heæler. Og snacksy undertøy!

Skrevet

Nettingstrømpebukser er ikke horete så lenge man vet hvordan man bruker dem. Du har tydeligvis matchet dem med miniskjørt, korte topper og musefletter.

Skrevet

Jeg har aldri matchet nettingstrømper med noe som helst, for jeg har ikke noe ønske om å selge kroppen min. Dust.

Skrevet

Figursydd, sort kvinnedress med kun frekt undertøy og sexye strømper under, og selvsagt høye hæler. (For all del ikke slips!)

Nettingstrømper er ikke horete men ble litt mindre sexy etter at Martha Louise brukte det i TV-intervju. (Vet at det mangler tøddel, men aner ikke hvordan man lager den.)

Skrevet

Hvor har dere vært? Nettingstrømper var jo helt mainstream for noen få år siden (ja, Märtha brukte det også). Ikke fullt så inn nå, men ikke ut heller.

mange måter å kle seg sexy på, bare husk at trashy og tarty ikke er sexy.

Skrevet

Skal overaske han hjemme på soverommet når han kommer hjem fra en sliten dag fra jobb!

Så trenger tips! Hva er sexy, rampete og slutty til å overaske han med?

Skrevet

Prøv en strap-on kuk. Ganske så rampete:-D

Skrevet

Hva med et seriøst svar?

Jeg har kun noe sexy undertøy mannen har kjøpt som jeg aldri har brukt. String, stay ups, hofteholdere, bher, korsett bla bla. Blir flau av det hele!

Liker best hipsters og vanligpush up bh. Har store flotte pupper, fin rumpe men har dårlig selvtilitt....

Så tar i mot tips!

HI

Skrevet

Du fisker etter komplimenter? Ta på deg det han har kjøpt til deg, det er jo tydeligvis det han vil se deg i.

Skrevet

Jeg pleier å lage meg en skikkelig kameltå,det er sååååååååååå sexy!

Skrevet

Er det komplimente. Jeg skal ha???

Les innlegget, jeg trenger et spark i ræva til å ta på meg noe sexy, men trenger et tips for jeg føler meg ikke sexy.

Skrevet

Du synes jo du har store pupper og fin rumpe, høres ut som du synes du er ganske så sexy. Du har sexy undertøy og vet han liker nettingstrømper. Ta det på deg - "spark i ræva"!

Skrevet

Hovedinnlegget var litt misvisende da. Hva er sexy klær? spør hun. Ikke undertøy, står det.. Og så er det nettopp noe undertøysaktig man skal ha på soverommet hun vil vite.. Jeg trodde det var mer utendørssexyklær.. Kjøp en sexy blondenattkjole med en silkekimono/morgenkåpe utenpå. Med blonder, selvsagt. Og det sexy undertøyet under:) Og hæler!!

Skrevet

hmmmm.... Noen klestips:

1: Fremhev dine gode sider, skjul de du ikke er så fornøyd med.

2:velg enten utrigning eller å vise ben, ikke begge deler, men dette betyr ikke at du skal gå med pologenser til halvkort skjørt altså;) Men heller ikke lang utrigning. Mellomtingen er fint til halvkorte skjørt

3: Glatte stoffer er sexy, og du kan gjerne blande det med litt grovere stoff, men da skal det være glatt oppe, ikke nede;)

4:bruk riktig undertøy, slik at pupper og bak ser bra ut, uten dette vil ikke klærne se bra ut;)

5: Finn farger som komplimenterer hverandre, gjerne mørke/duse fager når du skal være sexy.

6: FIGURSYDD!!!!! det får deg til å se smashing ut :)

Så, kanskje et blyantformet skjørt til knærne/litt over, gjerne med høyt liv hvis du er slank, en glatt topp oventil, gjerne med blonder/rysjer. Eller: en kort shorts i glatt stoff og med dress-preg, og matchende ovendel med pumps til, finnes ikke noe mer sexy hvis du kan dra deg stilen uten å se ut som en stappa pølse;) Evnt kan du ha en halterneck kjole som gpr til knærne, som er figurnær og med utrigning med pumps til. Støvletter til slik kjole ser mer trashy ut i mine øyne, men det er en smakssak;)

Oppsumering: Høye heler, glatt stoff, utrigning eller vise frem ben/lår, riktig undertøy og figurnære klær:) OG BTW: Du kan bruke trsømper/strømpebukse som har netting print istedet for nettingstrømper, det er like sexy (om ikke mer) og det blir penere på:)

Lykke til :)

Skrevet

Hmm..

Ble litt overrasket over svarene her, og at faktisk et av innleggene står signert med Hi, når det er jeg som er Hi, og var faktisk ikke interessert i noe undertøy, men sexye klær:)

Så hun andre som underskriver med Hi her, er tydeligvis ute etter sexy undertøy, det er altså ikke jeg.

Men fikk et par tips som jeg skal prøve ut. Takk for det:)

Den virkelige HI

Skrevet

jeg kjøpte ei slik strømpebukse i et parfymeri en gang, var kjempefin, men kosta 400..gulp. syns det er alt for dyrt for ei strømpebukse, vet du hvilke butikker som selger slike?

Skrevet

gubbens favoritt her er

Litt ettersittende dongeri med litt bootleg

røde høyhælte sko

rødt smalt belte

åpen kortermet "skjorte" med rød eller hvit lett ettersittende singlet inni..

Acsessories i rødt, og høy,høy hestehale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...