Gå til innhold

postafen....kan man ta det som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8 uker på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er allergitablettene ikke sant? Dem kan du ta :-)

Skrevet

Sorry, reisesyketablettene mener jeg... skal være trygt over korte perioder ja. Brukes jo mot svangerskapsplager...

Skrevet

Jeg tok postafen, ble anbefalt det av legen min siden jeg var skikkelig dårlig. Og hun er egentlig veldig restriktiv medmedikamenter. Men syns ikke det hadde så veldig efekt utover at jeg ble fryktelig søvnig. Men det var jo forsåvidt like greit å sove seg gjennom hele greia :-)

Skrevet

http://213.225.88.53/pasientutgave/show.do?filename=/content/pkv/P/Postafen_UCB_84079/98271.html&printable=1&frameset=0&href=1&highlight=0&thin=0

Anbefales ikke.

"Graviditet og amming.

Du skal ikke bruke Postafen dersom du er gravid, hvis det ikke er helt nødvendig. Rådfør deg derfor med lege før du bruker Postafen dersom du er gravid.

Postafen går sannsynligvis over i morsmelk. Du bør derfor ikke bruke Postafen dersom du ammer. "

Skrevet

Hør med legen din hvis det er pga kvalme. Finnes noen andre kvalmestillende medisiner som jeg ikke husker hva heter nå. Evt. forsøk akupuktur, det funker veldig bra på meg tror jeg. Vet jo selvfølgelig aldri hva som hadde skjedd om jeg ikke tok akupuktur, men det var stooor forskjell på graviditet nr en uten akupuktur og graviditet nr 2 med akupuktur.

Skrevet

Ja det kan man, jeg har blitt anbefalt det av 2 leger, på apoteket og en slik som svarer i tlf på legekontor.

Funker bra her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...