Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hei jenter! Ja det er mitt problem... Jeg vil ha flere barn, og han vet ikke om han vil ha flere noensinne! Og jeg vil virkelig ha flere!!!!!!!!!!!!! Hva gjør jeg? Jeg kjenner at dette tærer på meg. Jeg tenker på det eneste hver dag. Vi har snakket og snakket og alt han sier er at han ikke er klar igjen nå, og at han vet ikke om han noen gang blir det.... Vi har tvillinger på 1 år og jeg har tatt på meg nesten all jobben. Det er ikke som at han er nedlesset i bleier eller ungemas. Han leker og koser med dem ja, men han har ikke den tyngste jobben med dem.Og jeg elsker den jobben! Jeg er inneforstått med at jeg skal tilbake i jobb nå for å jobbe meg opp permisjonsgoder....men det er det jobb er for meg nå... En måte å jobbe opp alle godne mine igjen. Hva gjør jeg!? Jeg vil ha flere barn! Jeg elsker ungene mine og har det heeeelt supert med dem...vil ha fler... Tips og råd jenter!!
..snøklokke.. Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Vet ikke helt hva jeg skal si, men vi har nok hatt det litt slik vi også.. Det er jeg som ønske dette mest av oss her også, og jeg tror at prosessen må få ta sin tid, og at mannane våre får litt fred og ro til å tenke å fundere på dette. I sitt tempo. I hvertfall er det slik her. Vi beg tenke på dette for et halvt år siden, og nå er mannen min der at han kan være med på å beg å prøve så smått igjen. Men ikke slik at han springer ut og kjøper el-tester til meg:) Vi har to fra før, og han var nok egentlig mest entusiastisk 1 gang.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 For et sliiiit! Vi snakker ikke om unger i det hele tatt lengre... Men gidder han slenge på dongen!? Nei!!! Og etterpå så stresser han... Jeg ber til og med om kondmen, og så "glemmer" han det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå