Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hva er greia med all utseende fokuseringa her om dagen??? er jo overalt jo, er du pen, er jeg pen, er han pen, ho er stygg å jeg er stygg å du er feit liksom! Er det så farlig om hvordan man ser ut?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg signerer den! Disse trådene beviser bare at en stor del av damene her inne har stagnert på 14-årige jenters mentale nivå. Dessverre
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg antar at alle disse er fra en og samme person... Maks to... Who gives a shit, skjønnheten falmer over år og etterhvert får man det ansiktet man fortjener..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Enig med 20.51. Trodde det var voksne mennesker her inne? Jeg er en ung mamma, men har tidlig skjønt at utseendet ikke betyr alt. Det er faktisk det indre som teller.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 I lengden hjelper det ikke med vakkert ytre om det suppleres av en røten personlighet. Da sitter man igjen med råte når utseendet falmer...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Vil si utseende betyr minimalt! bedre med god selvtillit...(uten å bli arogant) HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Det spiller ingen trille hvordan man ser ut. Det er sjarmen, hjertet, innsiden, hjelpsomhet, kjærlighet og alt det der som teller. Det ytre forgår uansett. Skal vi forkaste mennene våre når de blekner, og vi dem?
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Signerer Blond. Er helt enig i at fokuset her inne er litt ekstremt disse dager, men å si at det ytre ikke teller er rett og slett en løgn. Absolutt all forskning og alle undersøkelser som er gjort konkluderer med at pene mennesker får flere fordeler i livet enn mindre pene. Til og med nyfødte babyer foretrekker å se på et pent ansikt framfor et mindre pent. Er man pen, og i tillegg sjamerende, så kan man slippe unna med mye man ikke hadde sluppet unna med om man var mer ordiner eller mindre pen. Bare husk tilbake til din egen ungdomstid der det gjerne trer sterkest fram. Hvem sjamerte lærerne til å overse at leksen ikke var gjort? Hvem fikk lettest venner og fikk alltid være med på alt som var gøy? Hvem slapp gratis inn på utesteder mens andre måtte betale? Jo, de pene. Undersøkelser har vist at om to kandidater er like kvalifiserte til en jobb og er i mye samme livssituasjon vil nesten alltid den peneste av dem få jobben. Dessverre HAR utseende ganske mye å si når det kommer til førsteinntrykk og å klare å innynde seg til ekstra fordeler, men i lengden er det også like så klart det indre som teller.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Er vel ingen som har sagt utseende ike betyr noe i det hele tatt... Ikke alltid de pene som kommer forran eller, jeg har ei venninne som dessverre ikke har fått tildelt et bra utseende men i vår gjeng er det ho som får alt! Vil faktisk si at alle andre i vår gjeng er penere.. men det er ho som kan snakke for seg, å får det da som regel som ho vil! Så at de pene kommer seg bedre frem er ikke alltid sant!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Noen her tar ting så bokstavlig at dere må være ekstremt irriterende personer til vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå