Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har så dårlig samvittighet for at jeg har vært hjemme fra jobb 2 dager pga at jeg har fått eksemutbrudd på hendene. Sprekker, klør og svir. Syns dere at det er en gyldig grunn? Vet ikke om jeg burde komme meg på jobb i morgen... Når jeg er på jobb, er det ganske hektisk, og når jeg stresser- bare klør jeg meg på hendene- og så blir alt bare verre. Er litt deppa....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Spørs litt på jobben din, vil jeg tro. Min tante får store munnsår/herpesutbrudd rundt munnen som ender opp med å dekke store deler av nedre del av ansiktet (ok, elendig forklart men ok...). Hun er kundebehandler i bank og går ikke på jobb de gangene hun ser ut som en kjøttkake i ansiktet. Hun blir sykemeldt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Det kommer jo helt an på hva du jobber med.. Er du en kundebehandler gjennom tlf, så vil jeg si at du "skulker". Jobber du med mennesker innen helse, omsorg og sånt så vil jeg si at du har god grunn.. Og om du jobber på butikk eller med mat. Sikkert ikke noe godt å ha eksem, god bedring..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Herregud.. Vær hjemme du! Folk er hjemme av de mest latterlige ting. Dette hørtes jo veldig ubehagelig ut. Jeg skjønner godt at du er hjemme.. Slapp av å smør med det du har;) Kos deg hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Tusen takk! Jeg får alltid så dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobben- uansett- og gruer meg for å komme tilbake på jobb- for da føler jeg at jeg må forklare hvorfor jeg var borte for andre. Og så innbiller jeg meg at andre sikkert hadde bitt tenna sammen- og bare gått på jobb uansett...
♡ A & E ♡ Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Kommer an på hva du jobber med da. Kan du bruke hansker og smøre deg under? Regner med det sprekker, svir og klør når du er hjemme og men hvis du jobbr m hendene er det sikkert godt å la dem få hvile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå