@--->---- Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har nå prøvd 3 ulike ppiller, men får småblødninger hele tiden. flere som har opplevd det samme? Sist fikk jeg Diane, da gikk det bra. Men disse pillene skal man helst ikke gå på? flere med erfaringer?
~sjiraff~ Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har vært igjennom mange typer p-piller og fått småblødninger med mange av de. Bruker nå Yasminelle (eller noe sånt) og de er ok. Dyrere enn vanlige piller, men bedre enn konstante blødninger og humørsvigninger.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg blør også på Loette, men bare etter sex... og ikke rett etter, men dagen etterpå... (sånn som i dag, kremt) Det er igrunn veldig hemmende, for jeg blør nå gjerne frem til jeg får mensen, og da er liksom pillene litt overflødige :S
@--->---- Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 enda godt d ikke bare er meg ... beg bli en smule bekymret her.. brukte tidligere triordionol (eller hvordan d skrives), og hadde aldri problemer. men så gikk de ut av produksjon. og nå er d bare kluss
blomstre Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 jeg brukte tidligere trionetta og var fornøyd, disse har også gått ut.Vært igjennom noen merker etterpå.Fikk inntrykk av at legen bare skrev ut de som var vanligst. Så forrige gang sa jeg klart i fra at det kun var trionetta som funket for meg og ba han vennligst finne noen som lignet mest mulig på de. Har nå fått Microgynon og det ser foreløbig lovende ut!
2søtesmåh Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Samme som meg. Yasmin funket da..Men heller ikke med de kunne jeg hopper over hormonfire tabletter og tro at jeg kunne utsette mensen..DA begynte jeg og blr den dagen jeg "skulle blø" men litt mindre og sluttet ikke før jeg tok en pauseperiode... Går nå på Hormonspiral, og har blødnigner ofte, men det er så lite at et truseinlegg tar unna når det kommer.....ER ikke mens, bare blødninger som varer i alt fra en gang i løpet av flere dager, til 3 uker i strekk.... Men igjen, det er så lite at det funker greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå