Gjest amandine Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Akkurat i dag da jeg virkelig trengte en pick-me-up og jeg var såå lei meg og mye annet, klarte faktisk under over alle undere DiB å styre meg unna total meltdown. Så tusen takk til dere, til luten, patetica og tante grusom, til annemor og dere andre, jaggu kan jeg ikke legge meg i dag uten å ha felt en eneste tåre! (sett bort fra da Marit B vant og sang Ja vi elsker i dag morges. Uhelbredelig sucker for slikt) Jammen er jeg heldig som har sånne fine venner som jeg ikke kjenner engang! HOI og god natt
Gjest amandine Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Nå har jeg faen brette meg fått synshelvetet igjen, så jeg kan gå opp og kikke på Tora Berger m glorie. Steike det blir en variant. God natt
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Huff da, migrene-faan? God bedring!
Patetica fåkksi Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Faen brette meg? *liker* Det er et utrykk som burde brukes oftere. Glad for å være til tjeneste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå