Mamma`N Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 nå er det en uke til ikm......men...jeg sluttet med p-plaster i januar så dette var 1 pp.. jeg har symptomer som - prikking i brystene( litt melkespreng aktig) - stikker nederst i "magen" når jeg nyser el reiser meg fort opp - TRØTT - sur - mens murringer kan dette like godt være fordi jeg har sluttet på p plaster jeg har gått på i 2 år? at kroppen bare ormaliserer seg???
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei:) Hmmm... Vansklig å si... Er jo lov å håpe at du er gravid men kroppen kan bruke lang tid på å omstille seg. Da jeg ble gravid og ventet på IKM så kjente jeg ingen symptomer men jeg var gravid! Jeg merket noe først et par uker over IKM. Da jeg sto opp en dag funket ikke nesa mi rett... Alt av mat, til og med det å koke spagetti var uutholdelig!!! Jeg kunne ikke lukte mat uten å nesten besvime!? Men hold oss oppdatert nærmere IKM da! Alltid like spennende!!! Lykke til:)
Mamma`N Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 siste svangerskap hadde jeg vanvittige vokse smerter i livmoren...du vil ikke tro det engang....kan nesten sammenlignes med svake rier..... nå er det litt mens murringer...jeg tar meg hele tiden i å tenke at "hei der var det noe rart igjen" ikke ting jeg vanlighvis kjenner.. sist testet jeg meg en uke før mens og hadde svak strek...har så lyst å teste nå men.....litt dumt
Mamma`N Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 og for ikke å glemme kvisene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå