Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Det gjør vi. 1pp, har to jenter på 6 og 3, er nå veldig klar for nr 3. Håper det klaffer fort, og kanskje har vi en liten til før jul! For en glede det hadde vært å få fortelle det til min to søte.
Kira - Gravid! Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Her er nr. 3 på vei, hvis spira blir på plass. Er riktignok bare min nr. 3 da, sambo sin nr. 1. Har to gutter fra før, på 8 og snart 11, så blir en attpåklatt da.. Masse lykke til. ))
..snøklokke.. Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jepp, vi prøver også på nr 3:) Har to gutter fra før, 4 og 6 snart. Nå er jeg utrolig klar for en liten til, og håper det ikke tar altfor lang tid før vi hopper til 1 tri:)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Vi prøver også på nr.3. Er i 5.pp. (Ny lengderekord for oss... er godt vant. Har blitt gravid veldig raskt 3 ganger tidligere). Vi har en gutt på snart 5 og ei jente som ble 2 rett før nyttår. Håper det klaffer snart, for jeg begynner å bli lei vonde menssmerter og PMS. Har akkurat hatt EL. Gubben er ikke i form, så det har ikke blitt for mye sengekos de siste dagene, men fikk heldigvis lagt inn noen "aksjer" på dag 14 i syklusen, så det er håp (siden jeg pleier å ha veldig regelmessig EL). Lykke til alle sammen!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Vi prøver også på nr tre. Seier fortsatt prøver, for eg reknar ikkje med eg får ein baby i oktober før eg får sett han/henne på ul. Har blitt raskt gravid alle gangane, men tar ikkje ting for gitt lenger. Jentene våre er snart 5 og 3,5. Spesielt storesøster har enormt lyst på baby!
butterflyes and dreams Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Hei! Vi prøver også på nr 3. Har 2 jenter fra før, de er 7 og 9 år. Så det blir i så fall en skikkelig atpåklatt! Startet prøvinga etter nyttår. Nå venter jeg bare på at tr skal dukke opp igjen, da cb testen var negativ etter ikm som var 12 feb. Er så lei av ventinga, grr.....! Nå får den snart dukke opp igjen så vi kan fortsette å prøve! Vi holder det hele hemmelig, sån i tilfelle det ikke går! (sier til meg selv at det ikke går.) Jeg legger meg ned å gir opp med en gang! Jeg er forresten 33 år! (tror jeg er eldgammel, men oppfører meg innimellom som en liten unge!) Vi får håpe nr 3 kommer til oss alle etter hvert!
STA Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Hei hei:) Vi prøver på nr 3. Har en gutt på 3 og jente på 1 år Ble gravid med en gang på de to jeg har, men denne gangen virker det som det kan ta litt lengre tid. Har prøvd siden september,så det er ikke så lenge vi har prøvd som mange andre har,men det virker som en evighet synes jeg når di to andre kom på første forsøk.(utålmodig:p) Er 8 dager over ikm nå eller så er det at jeg har mistet mensen for første gang siden jeg fikk mensen:/ Men vi får håpe det kommer to streker snart for jeg blir gaaal:) Jeg vil så gjærne ha nr 3 nå
lille josefine Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 yes. me prøve og . har ein gutt på 11 og ei jenta på 9. skal bli spennade og sjå kortid ting klaffa. hadde vore kjekt med ein liten til før jul. har ikkje hatt problem med og bli gravid før men som dåke ser e jo da lenge sio. men da er jo lov og håpa att ting er som før. masse lykke til
*3 prinsesser* Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Vi er også i 1 pp:D Har to nydelige jenter på 5 og 3 1/2 år. Håper på et 2011 barn:D Men er blitt 33 år nå, så kan jo hende vi ikke kan få flere barn..Vi er overlykkelig over de to vi har og tar ikke noe for gitt....Lykke til alle sammen, håper alle kan få flere barn og at de blir friske...
kei80 Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Jeg drømmer om nr 3 hvis det telles Får ikke helt bestemt meg siden jeg sliter med ekstrem svangeskapskvalme,i den grad at jeg blir innlagt lenge på sykehus..Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå