Holly❄️ Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er så lei xn.... ÅÅÅÅH! Ungene har bursdag i sommer, og det er tilfeldigvis på hans helger, noe jeg syns er kjipt.. men så ringte han i går og spurte om jeg kanskje ville ha dem på bursdagene deres, for det var "enklere"! Helt fint for meg, men hallo? Gidder visst ikke å lage istand bursdag, så han vil heller slippe å ha dem hos seg.... Og så skal jeg på langweekend med venninner i sommer, noe som gjør at han må ha dem 2 dager ekstra, noe han syns var greit... Helt til nå... nå vil han ha en uke ekstra fri, siden jeg skal bort, for å få det til å gå opp som han sier... Jeg spyr snart av den fyren der!! Ungene må overtales delux når de skal dit, og jeg skjønner jo hvorfor de helst vil slippe... for en far!! Hver gang han har dem, er han med foreldrene så og si hele tiden,for da slipper han å ha ansvaret alene... da kan han bare sitte der, mens andre passer på.... Har spurt om han kanskje vil ha dem mindre, men neida, vil ha det sånn som nå... Hvorfor? Fordi han ikke vil betale mer i bidrag... Faens møkkamann!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne han ikke bare ha tenkt litt mer på andre enn kun seg selv?? Det er BARNA HANS det er snakk om her!!!! Er så fortvila over oppførselen hans... han er snart 30 år for f!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 uff, syntes synd i barna jeg:( det merker jo helt sikkert at han ikke interesserer seg for de.. har desverre ingen tips..
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Du har i hvertfall all rett til å føle det sånn. Enten så skal han ha barna sine de gangene det er hans tur, eller så skal han rett og slett betale mer bidrag. Skriv ned dager han egentlig skal ha de, og når han ''lurer'' seg unna. For når du da kanskje en dag vil ha mer bidrag, har du ''bevis''. Dette hadde i hvertfall jeg gjort. Mamma hadde det akkurat på samme måte som det du har det nå. Måtte ''tvinge'' pappa til å ha oss og betalte tilogmed sydentur til han og oss barna bare så vi skulle få oppleve en koslig ferie med pappa. Så jeg vet i hvertfall hvordan barna dine føler det. Bare i vårt tilfelle ville vi være sammen med pappa da, men vi forstod ikke at han ikke ville.
Holly❄️ Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 han sier bare at han ikke har råd til mer i bidrag... jeg spurte om han ville ha dem mindre i mnd, men det ville han ikke. Men jeg ga meg ikke, så jeg sa han kunne ha dem mindre uten å betale mer, og da var det plutselig greit... Han har gjort det mest utrolige, sendt barna i bhg uten matpakker (ved 2 tilfeller faktisk), sendt minstemann i bhg med tissebleie som hadde vært på hele natta og hele morgen, sendt dem i bhg uten å ha med ulltøy/strømpebukse under klærne når det var iiiiskaldt her... Lista går videre.... Han er kjempestreng med dem, så å se dem med han er rart... de er ikke seg selv, blir veldig stille og alvorlige.. Hos meg er de livlige og glade, selv om jeg kanskje burde være litt strengere enn jeg er.. men jeg føler jeg på en måte må være ekstra snill siden faren er så streng... Dette er ikke en ny oppførsel fra hans side, han oppførte seg sånn når vi var gift også (hvordan jeg kunne få barn og gifte meg med han er meg en gåte!), men sånn er det.,.. Er evig takknemlig for at jeg gjorde det, for det har gitt meg to vidunderlige barn som betyr absolutt alt for meg! Er bare vondt å se hvordan han er mot barna sine, at han kan gi så blanke i sitt eget kjøtt og blod....
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 uff, jeg er ikke i samme situasjon, men om jeg var og faren til barna mine glemte å skifte bleie etter natten for å så sende barnet rett i barnehagen osv så hadde jeg reagert voldsomt! jeg tror heller ikke jeg hadde taklet at barna mine ikke ville til sin far heller, da hadde jeg nok ikke sendt dem...(jeg kan ingenting om regler og omsorg og slikt..men sånn hadde jeg tenkt)
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Fy faen for en fyr. Jeg har ikke noen råd dessverre, men jeg skjønner veldig godt at du reagerer sånn på dette. Du må ikke finne deg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå