beggeto Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 hva gjør man egentlig? går inn? eller ikke går inn? prøver å vere konsekvent men liker ikke at det blir så dårlig avslutning på kvelden heller. Har gått inn og vært alvorlig og bare sagt "nå er er det natt og alle barn skal sove. Sånn er det bare. god natt" og gått ut. Men hun blir enda sintere når jeg kommer inn og går igjen. Derfor usikker om jeg skal fortsette å gå inn eller om jeg skal la henne skrike til hun sovner (noe jeg hater) Tips mottas med takk.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Fortsett å gå inn til henne med jevne mellomrom, snakk rolig og kort, og gå rolig ut igjen. Ja, det blir en kjip slutt på kvelden en kveld eller to, men de aller fleste etterfølgende kvelder vil bli så mye bedre at det er verd det. En toåring er stor nok til å forstå at det er natta og h*n skal legge seg. Lykke til!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Iris er også sånn. Blir mye sintere, og finner aldri roen hvis vi går inn med jevne mellomrom.. Men roer seg på 15-20 min da. Og da står hun ikke å raser liksom, men er en del skriking de første 5 min også bare sutring resten. Som regel i allefall. Så her kan vi kun gå inn en gang.. Det er det som funker for oss=) For dere er det kanskje noe annet som funker. Ikke lett akkurat det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå