Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hva tjener du? Hvor jobber du? Lurer på å ta sosionom utdanning...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Tror min søster har rett over 300 000 i året. Hun har jobbet i sosionomtype stillinger siden hun var 20, på sosialkontor siden hun var 30, men ble ikke ferdig utdannet før hun var 35. Hun har jobbet på flyktningemottak, sosialkontor, uteteam og rusforebygging. Det er visst ikke så ett å få jobb for tiden, det utdannes flere enn det ansettes.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Ok, mener jeg har hørt at det skulle være lett å få jobb som sosionom jeg..Jeg vil jo ikke være ferdig før om 4 år, så kanskje det er lettere da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 jeg kjenner to som er ute i jobb. 1. jobber i nav med spesielt vanskelige klagesaker (altså mye juss) hun har 450 000 i året. 2. jobber på nav som saksbehandler i oslo, hun har 350 000. anbefaller deg å se på velferdsfag også. jeg hadde planer om sosionom men er veldig glad for at jeg går velferdsfag. litt mer navrettet og nav ønsker at skolen skal ta inn flere studenter til dette studiet fordi de mangler folk med den utdanningen
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Jobber i Nav sosialtjenesten. Tjener 380 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå