Linchen Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hmmm - kom til å tenke på det... Noen som vet?
Snuppa! Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Skal selv å bli sjekka for det i morgen.. Tror det er nyrene som ikke klarer å skille ut sukkeret, nyrene renser jo blodet til både deg og babyen i magen så de jobber på høygir.. Jeg kan sikkert gi deg ett litt mer utfyllende svar i morgen,hehe
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg skal også sjekkes for det imorgen, prøver å drikke så mye vann som jeg kan og hurtig spiser knekkebrød fordi jeg må være fastende fra kl 20. Fikke beskjed om at jeg ikke kan spise eller drikke til jeg er ferdig imorgen kl 1300 iik!!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Uflaks, arv, vekt, høyt sukkerinntak, en kombinasjon... Kanskje flere faktorer jeg ikke vet om. Det er mange forskjellige årsaker, vet ikke hvilken som er vanligst, men det har blitt mye vanligere å utvikle svangerskapsdiabetes så det kan jo være at det har mest med livsstil å gjøre...
Linchen Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Tenkte kanskje mest på sukkerinntaket... Hvor mye er for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå