Mammatrollet - februar baby. Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har termin 22 som jeg skrev i ett annet innlegg og lurte på om hun kom i natt som var. Men du skrev at hun kommer natt til mandag. Men på ett annet innlegg skrev du at hun kom til og bli født den 19 at det var det du fikk opp. Nå skjønner jeg ikke noe. Hatt kjempe vondt i lysken og ryggen i natt og dag og hun har kommet med i bekke¨net tror jeg i natt/dag. Sist ul trodde legen at jeg var noen dager lenger så ca 15. Så på en måte er jeg vel litt på overtid. Jeg:280679
Sanna28 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Det er ikke fasitsvar jeg kommer med her, så man må nok bare vente til babyen er klar til å fødes.... Lykke til
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Joda tar det med en klype salt og da. Men det var plutselig et sprik der. Og tenkte du kanskje fikk opp noe mer sikkert nå. Ikke for og klage på deg men at det ble ett sprik og om du så noe mer nå.
Sanna28 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har ikke mye erfaring med datoer, men jeg prøver å se hvilke jeg får mest følelse rundt. Hvis jeg mente natt til mandag 22. så bør det i så fall snart begynne.... Jeg får mer følelse av tirsdag nå... Jeg skjønner at du er lei og at du har vondt. Jeg vet ikke så mye om dette, men jeg fikk opp at du skal prøve å unngå å sitte. Kanskje du har en gym/turnmatte som du kan ligge litt på siden på? Har du prøvd akupunktur før? Kanskje du kan få en time hos noen i morgen som kan sette en "modningsnål". Det kan være verdt et forsøk dersom du vil komme i gang så fort som mulig... Evt om du kan få noen nåler mot smerter. Trøst deg med at ventetiden snart er over og at du kan holde den lille i armene dine <3 Lykke til!!
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 Vært og fått satt ingangsettingsnåler i dag. Håper det skjer noe i natt da. Hva får du opp?
Sanna28 Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 hmm... ikke skjedd noe enda? Jeg har litt følelsen av at det skjer noe i løpet av kvelden og natta... Lykke til
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2010 Jeg fikk jo satt nåler i går, begynte og murre litt og ved 22 tiden begynte riene men de var så uregelmessige frem til 24 ca så sluttet alt. Hatt stikkinger og magen er så rar. Fikk litt mens smerter i noen minutter i sted men.
Sanna28 Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Du må oppdatere her hvis det skjer noe mer )
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2010 Riene begynte kl 0230 med 10 min mellomrom men ikke vonde nok og ble borte så fort jeg begynte og gå rundt. Holdt på til kl 0600. Fortsatt veldig vondt i ryggen og mens smerter. Sterke kynnere begynner så fort jeg setter meg ned eller ligger. Håper virkelig ikke dette skal holde på lenge. _Eller hva?
Sanna28 Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Huff... høres slitsomt ut... Har litt følelsen av at det har skjedd noe nå....
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 3. mars 2010 Jeg kom inn på sykehuset omtrent i den tiden du skrev her. Fødte kl 0240 25 februar. Så det var godt og bli ferdig.
Sanna28 Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Gratulerer så masse!!! Håper dere koser dere masse!! Kan tenke meg det var godt å bli ferdig, ja! Men håper det også var en fin opplevelse. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå