blond Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hvis barnet har bursdag en ukedag, hvordan fordeler dere feiringen? Feirer dere selve dagen pluss en dag for barnebursdag og en dag for familiebursdag? Når gir dere gaven?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hm ja nå må de små grå tenke litt =) Vi har kake på dagen, feirer litt om det er en ukedag. Så har vi barneselskap og familieselskap helga før eller etter. Men samme helg med tanke på kaker ol. Hadde nok gitt gaven på den dagen som kom først, feiring eller selve bursdagen.
blond Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes det blir rotete å fordele bursdagen på mange dager, men har ikke funnet bedre løsninger. Ungene har blitt litt forvirret da de var yngre, men det blir sikkert annerledes når de blir eldre. Det beste ville vært å ha all feiringen på samme dag, men det er ikke mulig å få til av praktiske årsaker. Jeg liker å feire bursdagen i helgen, blir altfor travelt i ukedagene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes også det blir for travelt i ukedagene og spesielt når familien bor så langt unna. Godt med en unnskyldning for å ha litt kake vel he he =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Har gjort dette litt forskjellig, enten over 2 dager, eller i en helg, barnselskap på formiddagen og familieselskap på ettermiddagen. Pleier så og si alltid å ha familieselskap på selve dagen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Har gjort det litt forskjellig. Om mulig prøver jeg å ha familie selskap på selve dagen. Det er noe med det å feire på selve dagen. Går ikke det markere vi det på en eller annen måte. Har det som regel over to dager. Ett barneselskap og ett familie selskap. Tok det over en dag en gang. Barneselskap på formiddagen og familie selskap på ettermiddagen. Og det blir det lenge til jeg gjør igjen. Stakkars barn var helt utslitt!!
Lene~mor til tre Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 vi feirer bursdgane demmes på selve dagen og har da voksen selskap selv om det er midt i uka, Så har dem hver sine bursdager med klassekamerater og felles bursdag med venner og søskenbarn. Barna mine har bursdag med 6 ukers mellomrom, og minste har bursdag i skoleferien så da er det greit å gjøre det sånn og dem får gave på bursdagen sin
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Gutten min hadde bursdag her om dagen... den 15. Barnebursdagen ble feiret søn den 14, fordi det passet seg slik....om søndagsmorgenen gikk han etter meg overalt, og til slutt sa han ": Mamma, har du ikke glemt å si noe? Det begynner på Gr.... gr..."...hehe...mått forklare han at han bare skulle feire i dag, men at den ordentlige dagen han ikke var før i morgen.... På selveste dagen, holdt vi voksenbursdag, men det var kun fordi jeg hadde fri den dagen, og derfor passet seg slik:)
yasmina Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Her har vi en feiring paa selve dagen og en i helga,har variert litt paa hva som har vaert naar. Naa har eldste bursdag 2 mars og da blir det barnebursdag paa selve dagen og familie helga etter. Gir alltid gave fra oss selv og fra soesken paa selve dagen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå