BlåBlå Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Det var et av de første bildene av oss sammen - og det er maaaange år (og kg) siden. Han skrev i emne : "Gjett hvilket år" og inne i mailen sto det "fortsatt like glad i deg" Akkurat det satte jeg utrolig pris på nå. For han er mye borte (ukependeler) og kommer i tillegg ikke hjem hver helg pga oppgaver. Forholdet har ikke godt av dette kjenner jeg, for når han først kommer hjem er jeg så møkklei hverdagen. Da blir det til at han tar ungene og jeg prøver å få et pusterom. Tid til ti hverandre har vi ikke i det hele tatt.
Rampongi Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Så koselig gjort at sambo. Da hadde iallefall jeg smelta
septbaby09 Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Det var skikkelig koselig gjort av han:) Høres ut som en fin mann, ta godt vare på han, og prøv å let langt nede i kjelleren etter litt overskudd til hverandre.. Min mann er mye flinkere enn meg til å vise at han er gla i meg, så må grave litt selv, redd jeg egentlig tar han litt forgitt... ;( selv om jeg vet at han vet at han betyr alt
BlåBlå Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Han er egnetlig utrolig uromantisk, og klarer aldri gi en gave uten at jeg nærmest har detaljforklart hva jeg ønsker meg. Dere kjenner sikkert til typen. Ble derfor litt positivt overrasket nå :-) Det siste i hele verden jeg hadde forventet.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Så nydelig gjort av han:).Jeg hadde også smeltet:).Skikkelig romantisk!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Kilo siden, i forhold til at du senere har gått opp eller ned? Så utrolig søtt gjort, dåner litt her jeg sitter.
BlåBlå Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 To barn og definitivt OPP, hehe. Ikke unormalt kanskje - men det er forskjell på når kroppen er 20 og 32 gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå