Gå til innhold

Zumba ser skikkelig moro ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt DVD til meg og jentungen på 11 som er fryktelig glad i å danse, nå har vi jo noe vi kan finne på sammen! Hihi :-) Er det noen som trener Zumba her?! Er det vanskelig å komme i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte i sta.

Ser ut til å være den morsomste trimmen ever :D

Har ei venninne so, bruker det.

Hun la på seg fryktelig etter fødsel, og har nå gått ned 22 kilo på 4 mnd.

helt utrolig, men hun var svææær da (har kanskje litt å si?)

Skrevet

Oi, hun gikk ned mye ja!! jeg skal ikke gå ned så mange kiloene jeg da, kanske 4... Men jeg har heeelt sikkert ikke vondt av litt oppstramming! :-p Lurer på om det funker godt på det?!

Skrevet

Jeg gleder meg vilt til å begynne med Zumba, bestilte for en stund siden...har fått hentelapp på sms...så nå skal jeg få hentet den en av de nærmeste dagene :o)))

Skrevet

Jeg gleder meg også!! Hvor bestillte dere fra? Fikk plutselig angst for at jeg har bestillt noe jallagreier?! Hm!

Skrevet

Jeg trener Zumba i sal, det er DØDSKULT!!!! Vet ikke hvordan det er hjemme foran skjermen, men i storsal med masse andre danseglade damer med musikken dundrende ut av høytalerene så er det megamorro.

Skrevet

Glelemagemamma, det tror jeg på! Sikkert kjempemoro! Men jeg har ikke noe tilbud her, så jeg må trene hjemme... Melkekua, jeg bestillte derfra også! Lenge siden du bestillte? Åh, vi må holde sammen nå, å fortelle hverandre hvordan det går!! :-)

Skrevet

Jeg bestilte den 12.feb og igår fikk jeg hentemeldingen :o)

Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå, men gleder meg! Ja, vi får lage en zumbatråd senere hehe.

Skrevet

Jeg trener zumba. Har gått ned 8 kilo siden begynnelsen av januar. Er i tillegg med på vektklubben på vg...

Veldig morsomt med zumba og kjempeslitsomt synes jeg da...

Skrevet

Neffi, trener du hjemme eller på studio?

og var du mye for tung når du startet? jeg vil ikke gå ned for mye heller, vil mest stramme opp, om du skjønner :-)

Skrevet

Trener hjemme. Skal til sammen ned 15 kilo, gått ned 8 nå...

Skrevet

Da har du virkelig vært flink! Følger du en diett i tillegg?

Skrevet

Er på vektklubben på vg. Skriver opp all mat jeg spiser i løpet av dagen, har fått et visst antall kalorier jeg kan spise i løpet av dagen, har holdt meg godt under dette og har trent 2-3 dager i løpet av uka..

Saken er at jeg ikke stresser med slankinga, jeg koser meg når det er bursdager o.l. og er ikke helt "nazi" med maten, men litt forsiktig så klart...

Skrevet

Jeg har planer om å holde meg unna brus jeg :-) Det er min skam da, avhengig av cola. Men skal bytte ut colaen med vann når jeg kommer i gang! Er det vanskelig å lære seg zumba? Jeg er litt redd for at jeg skal synes det er fryktelig vanskelig, og at jeg skal gi opp. Jeg har bestillt den fra zumbafitness.no, er det den du også har?

Skrevet

Det er den jeg har. Jeg synes det er vanskelig å lære trinnene, men du er jo i bevegelse hele tiden, så puls får jo selv om du ikke kan alle trinnene, synes noen av trinnene går veldig fort og det er vanskelig å henge med, men så lenge jeg synes det er morsomt og blir sliten + at jeg ser resultater så synes jeg det ikke gjør så mye om ikke trinnene sitter helt riktig. . )

Skrevet

Nei det er sant! Viktigst å ha det moro, og at det fungerer. Men har kvidd meg for at det kan bli for vanskelig altså. Jeg har danset en del, og har rytme, men noen av trinnene ser jo veldig vanskelige ut. Skulle ønske det fantes klipp på nett fra akkurat disse DVD'ene, slik at jeg får sett litt hvordan det er :-) Til nå har jeg bare sett på folk på youtube, fra dansesaler og slikt :-)

Skrevet

Det følger med en egen cd hvor de introduserer dansetrinnene steg for steg, anbefaler deg å begynne med den cden ihvertfall..da er det LITT lettere : )

Skrevet

Da har jeg bestilt meg og....

Gått å siklet på Zumba i flere mnder nå!

Håper virkelig de ikke ender opp i dvdhylla!!!

Skrevet

Kjempebra, PAVEEL! :-) Gleder meg veldig til den kommer i posten jeg nå, altså!

Skrevet

Vi får skrive en oppdatering etterhvert begge to da vettu, så får vi høre hvordan det går:)

Skal ikke ned noe spes jeg heller, men en oppstramming hadde vært knall etter 3 unger altså!

Skrevet

og ikke minst for kondisen sin del!! :-) Ja vi må lage en zumbatråd etterhvert! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...