Gå til innhold

ang prevansjon

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestemt meg for å få satt inn spiral. fikk brev i dag om at det var 6MND ventetid!hadde jeg visst dette hadde jeg bestillt time for lenge siden er det mulig... så hva i alle dager gjør jeg nå. jeg er av typen som har blitt gravid med pillen så den stoler jeg ikke på. kondom er utelukket. noen som vet om private gynekologer setter inn spiral og hvor mye det koster hos dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på det du spør om, men jeg har også planer om å sette inn spiral.. 6 mnd ventetid??? Hvordan er det mulig?

Jeg har ikke tatt kontakt med legen min enda, kanskje på tide... Håper virkelig ikke det er like ille her

Skrevet

fikk mildt sagt sjokk selv.trodde ikke det var mer enn gjerne 6 ukers venting eller noe sånt.men 6mnd skulle tro at dem tulla! skal ringe dem i mårra å høre om det virkelig er tilfelle. ellers må jeg spore opp en privat gyn som setter inn.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva det er slags fastlege du har som ikke setter inn spiralen selv??? Alle leger kan da sette inn en spiral - er normalt sett en ganske enkel sak.. Tullelege sier nå jeg.. Jeg hadde bytta hvis han/hun ikke engang kan sette spiral...

Skrevet

de gjorde det før men slutta pga mye problemer for pasienter siden de ikke har ultralyd å kan sjekke om den sitter korrekt. ingen av de 4 legene på legesenteret her gjør så hjelper ikke å bytte lege desverre så alternativet er da å reise ca 2 timer til en storby å bruke privat gyn eller vente 6 mnd på det lokale sykehuset

Skrevet

Så utrolig kjipt! 6mnd ventetid på spiral må jo gjøre at dere har en høy statistikk for tette barn der du bor eller hva;)?

Skrevet

Det var rart. Da jeg var på etterkontroll etter fødselen fikk jeg tilbud om å få satt inn spiral der og da. Jeg takket da nei men uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...