Stork76 Skrevet 18. februar 2010 #1 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ganske forvirret om dagen.. hadde eggløsning rundt 22.1. og ble inseminert den dagen. 15 dager etter tar jeg en graviditetstest som er positiv. Tester dagen etter, dag 16, fremdeles positiv. MEN jeg får mensen/en blødning den dagen som varer i 3-4 dager. Tar en blodprøve dag 18, 20 og 24. De viser veldig lavt hcg nivå, men det er stigende. Den siste prøven viste hcg på 355, som er veldig lavt, men fremdeles innenfor ifølge skjema som jeg har sjekket. Har vært å tatt en ny blodprøve i dag.. så får vi se hva den viser.. Men dette er litt slitsomt. Jeg vil jo helst vite. De på klinikken sa at det kan være graviditet utfor livmor, så jeg er litt forbredt på det. Har hørt at det skal være ganske smertefullt.. Når kan jeg eventuelt forvente disse smertene? Noen som har vært borti noe lignende? Gikk det bra? Eller endte det med SA? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141459586-gravid-ikke-gravid-gravid-ikke-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 18. februar 2010 #2 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei! Opplevde akkurat det samme som deg med sakte hcg-økning opp til 670 i "uke 6" etter å ha fått mensen til vanlig tid etter positiv test i dagene i forkant. Hadde en del smerter i venstre sida og ble lagt inn på laproskopi i tilfelle EXU. Det viste seg at det var falsk alarm. Stigningen skyldtes mest sannsynligvis noe graviditetsrester i livmorhalsen, som ikke hadde kommet ut under blødningen. De tok en utskrapning samtidig med lapraskopien og da forsvant hcgen raskt. Har hørt så mange rare historier her inne, som tilsier at du likevel ikke bør gi opp håpet helt. Få en UL og se om det er noe der eller ikke. Lykke til! Krysser fingrene for at det går bra med deg! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141459586-gravid-ikke-gravid-gravid-ikke-gravid/#findComment-141459737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå