Gå til innhold

vannkopper og dusjing.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg hadde vannkopper for ca 17 år siden bodde jeg i badekaret, det var så godt. Og den gangen ble bading/dusjing anbefalt som lindring. Men jeg mener å ha hørt eller lest at det ikke er anbefalt lenger fordi det er lettere å få infeksjon i koppene eller no slikt. Noen som vet? Hun har ikke feber og er i topp form

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hatt vannkopper her inne eller??

Skrevet

vi dusjet vesla sjeldent og brukte ikke såpe nå når hun hadde vannkopper.. mener jeg hadde hørt noe at man ikke burde dusje ofte

Skrevet

Ring legevakta og spør, jeg husker at jeg dusjet mye når jeg hadde vannkopper som 15 åring, men mye kan ha endret seg på mange år.

Skrevet

Lillebror har vannkopper nå og han har både badet i lunkent vann og dusjet i lunkent vann, uten bruk av sepe eller olje. Etterpå er han blitt godt smurt inn. Det har lindret kløen hos han. Badet var kortvarig, må bemerke det, bare noen minutter slik at han fikk plaske litt. Har ikke merket noe infeksjon eller noe i vannkoppene som følge av det.

Dusjing synes han er storveis, så det har han fått fortsette med selv med vannkopper.

Skrevet

tusen takk....tror det vil være godt for henne med en liten dusj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...