Lykkelig2 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg avsluttet en pergokur på søndag. Ble veldig dårlig når jeg gikk på den. Var hos gynekolog i dag og hun sa jeg hadde reagert så mye på kuren at det var fare for firlinger om vi hadde samleie. Jeg ble helt paff. Har jeg puttet dette i meg og så skal vi bare la eggene gå til grunne? Mannen har også fått påvist litt trege svømmere, så hun vurderte i forhold til det men fant ut at vi ikke fikk ha samleie. Noen som har opplevd å bli nektet å ha samleie etter pergokur?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Det er jo derfor det er så viktig å følges opp med ultralyd osv under pergobruk nettopp for at man ikke skal overstimuleres!! Det er svært risikofylt å bli gravid med flerlinger, større % sjanse for mislykket svangerskap, større % sjanse for at noe går galt, og det er en enorm påkjenning for kroppen!! Jeg ville nå ha fulgt rådet jeg da, dette er ikke til å spøke med... Har selv gått på fire doble pergokurer og har respondert bra ifht ultralyd, men har ikke reagert så kraftig som du gjorde, en til to store eggposer har jeg hatt, men har jo dessverre ikke blitt gravid engang Krysser fingrene og håper det snart blir min tur igjen Lykke, lykke til videre da!! Håper du får en liten spire snart Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå